[HK]Gesloten wegens teveel chatgedrag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
De meeste mensen hebben het gigantische topic natuurlijk wel gezien die door TheLunatic is gestart. Namelijk: Bepaalde mensen hier
Ik snap wel dat het een beetje te veel op een chat begon te lijken, maar één chattopic is toch wel leuk en acceptabel? Zo houdt je de chatneigingen in de andere topics ook een beetje onder controle :)
Ik vond (en vind) het een heel leuk topic en één topic van de 50000 dat een chattopic is lijkt mij niet zo erg, toch?

The devil is in the details.

Verwijderd

Ja, ik bedoel, 1 topic schaad de rest niet :)

Verwijderd

/me agrees

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja, ik vind het een beetje loos, kijk in sommige topics worden wat berichten heen en weer gegooid, maar dit is echt pure slowchat. Ga dat dan op Fok doen, waar het wel mag/kan, of ga anders op IRC verder...

echt boeiend vind ik het niet wat er gebeurt. Dat voor een klein groepje mensen ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Hahn
Waarom mag het op Fok! wel en hier niet :?
En je doet er een aantal mensen een groot plezier mee als je één chattopic aanmaakt. IRC is niet leuk (genoeg) omdat iedereen er dan tegelijk moet zijn en je kan het ook niet nalezen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

MaRc0 schreef op 28 september 2002 @ 18:05:
Waarom mag het op Fok! wel en hier niet :?
8)7

ik vraag me af of ik op deze vraag inhoudelijk wel moet ingaan :? :D

waarom mag jij van je moeder naar buiten tot 12 uur maar de buurjongen maar tot 11 uur :? 8)7
En je doet er een aantal mensen een groot plezier mee als je één chattopic aanmaakt. IRC is niet leuk (genoeg) omdat iedereen er dan tegelijk moet zijn en je kan het ook niet nalezen.
Het is maar een HEEL klein groepje, die makkelijk verder kan chatten op IRC. HK != chatbox.

En fyi bestaat er al een soortgelijk topic, nl het Bikkeltopic. Dus als je iets van chatten wilt, moet je het daar maar doen... Dat is nl al de enige uitzondering die zn waarde heeft (anders werden er snachts nl ik verveel me topics geopend).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Oke, op naar het Bikkeltopic dus :+

• Hahn
Dan gaan we daar maar verder, ja :P

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmm mkay :+

alhoewel ik ook _dat_ loos blijf vinden, heb ik daar vrede mee :+

afgehandeld dus. :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.