Soundblaster audigy player teamspeak2 problem

Pagina: 1
Acties:

• Shadeless
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-10-2024
Heb gezocht en kon nergens iets over een dergelijke probleem vinden dus vandaar deze topic.

Wanneer ik het programma teamspeak2 of battlecom gebruik, kan men geluidskaart geen geluid ontvangen bij het gebruik van dirextsound. Ik heb de nieuwste audigy drivers geinstallerd, directx. Bij wav ontvang ik half, en zeer brak geluid. Bij men oude soundblaster pci64 werkte directsound prima.

Versturen gaat prima, maar ontvangen dus helemaal niet.

Wanneer ik de zelf tests doe van teamspeak,b/c krijg ik alleen maar een brak geluid(gepiep, en vaag iets wat lijkt op wat ik gezegd heb) wat dan alleen maar harder en harder de speakers uitknalt.

Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem, pls :)

Bij voorbaat dankl

• Shadeless
niemand? :'(

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:28
je kan op www.gamevoice.com een share versie downloaden van gamevoice. bij het installeren wordt de geluidskaart getest en of de kaart full duplex is (zou de audigy moeten zijn) ik heb hetzelfde probleem gehad en dit werd netjes door gamevoice gemeld. nieuwe drivers hebben dit probleem verholpen.

• Shadeless
:) oki thx alot zal ut checken! :)

Heb nog een x nieuwe directx geinstalleerd, en het werkt al iets beter, naja hoop dat met volgende updates het nog beter zal verlopen :)