s-video kabel+zwart beeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb een s-video kabel aansluiting op m'n laptop. Ook een scart plug met dezelfde aansluiting.
Als ik dit aansluit op de TV krijg ik alleen zwartwit beeld :(
Ik heb een andere kabel gebruik+scartplug. Geen verschil.
Heb ipv laptop een camera met s-video geprobeerd. Geen verschil.
Heb op de camera ook een gele tulp aansluiting voor beeld, welke ook op de scartpluggen aangesloten kon worden. Nu heb ik wel kleur.

S-video zou toch wel een kleuren beeld moeten geven??

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ahumn heb je de faq gelezen?
De grote tv-out FAQ

Staat alles in over tv-out.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee, dan ondersteunt je TV gewoon geen S-Video.

Spijtig, maar het is niet anders. Alleen via composiet zul je dus in kleur kunnen kijken. Dit is een probleem wat hier nog nooit is opgelost, het staat ook in de TV-Out FAQ.

tis kut, maar je zult er mee moeten leven. (overigens is de kwaliteit niet heel veel minder ofzo'ook via composite krijg je perfect beeld)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

toch even open, iemand heeft misschien TOCH nog een mogelijke oplossing (is het onmogelijke dan toch mogelijk ? :+)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
Thuis had ik ook eerst zwart wit beeld met s-video via scart
De oplossing was vrij simpel, ik moest mijn scart uitgang (van de tv) op s-video zetten ipv video (ergens in de tv instellingen)

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

Dicht. Wat dit onderwerp aangaat zijn de wonderen de wereld WEL uit. Check de FAQ en de search maar even... :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.