• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
Ik was net op mp3man aant kijken voor een vervanger van me beatman en toen kwam ik dit tegen
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=1645
de link http://www.mp3man.nl/product/1771

Zou dit iets zijn want als je naar de specs kijkt ziet het er wel redelijk uit.

Verwijderd

speelduur met 2xAA batterijen 10 uur... :/
ingebouwd geheugen 32 mb... :/

naja de prijs is er ook wel naar ( 99 pleuro )

wat wil je eigenlijk uitgeven :?

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
Ik heb ong 150-175 euro maar het liefst zo goedkoop mogelijk
Ik blijf namelijk een zuinige nederlander :+

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:47
Lijkt me wel leuk.... voor die prijs...

offtopic:
Gekke naam mini pop3... Dacht eerst iets anders te verwachten :P

|>

Verwijderd

gfo schreef op 28 september 2002 @ 16:57:
Ik heb ong 150-175 euro maar het liefst zo goedkoop mogelijk
Ik blijf namelijk een zuinige nederlander :+
Als je zuinig bent zou ik geen mp3spelertje kopen die 2 AA batterijen voor 10 uur wil hebben.. Mijn mp3 speler ( check m`n sig voor type ) doet 20 uur met 1 AA batterij..

gaat je dus handenvol geld kosten aan batterijen.

Verwijderd

pop3 is inderdaad een misleidende naam jah! d8 dat het ging om een mobiel email apparaat ofsow :S Maar het ziet er zeker wel vet uit! Die 10 uur hoef je je niet zo veel van aan te trekken denk, batterijen zijn toch oplaadbaar ;) Alleen wat ik raar vind: dat ding is kleiner dan een creditcard (zo ziet ie er ook uit) Maar hoe krijg je daar ooit 2 AA batterijen in???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 17:39:
pop3 is inderdaad een misleidende naam jah! d8 dat het ging om een mobiel email apparaat ofsow :S Maar het ziet er zeker wel vet uit! Die 10 uur hoef je je niet zo veel van aan te trekken denk, batterijen zijn toch oplaadbaar ;) Alleen wat ik raar vind: dat ding is kleiner dan een creditcard (zo ziet ie er ook uit) Maar hoe krijg je daar ooit 2 AA batterijen in???
Hij haalt echt die 10 uur niet hoor met oplaadbare batterijen.. die gaan veeeel minder lang mee.. bijv als je met oplaadbare nog 5 uur hebt.. heeft ie 2.1/2e uur tijd per 1 batterij, zal je niet meer geld kosten.. maar optimaal genieten van je apparatuur kan je ook.

ik zou gewoon iets met meer capaciteiten zoeken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:26:
[...]

Hij haalt echt die 10 uur niet hoor met oplaadbare batterijen.. die gaan veeeel minder lang mee.. bijv als je met oplaadbare nog 5 uur hebt.. heeft ie 2.1/2e uur tijd per 1 batterij, zal je niet meer geld kosten.. maar optimaal genieten van je apparatuur kan je ook.

ik zou gewoon iets met meer capaciteiten zoeken.
Mja vooruit, ik vind et ook wel k*t dat ik me Napa telkens weer op moet laden en dat ie op de meest onverwachte momenten uitvalt maar ok.. Hij zien er wel l33t uit :D

Verwijderd

Ik heb em in me handen gehad, en hij ziet er wel goed gedesigned en stevig uit.. Natuurlijk is het en blijft het een budget model, wat wil je anders voor 99,- Euro :)
Pagina: 1