Toon posts:

pci grafische kaart installeren op mobo met agp

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn oude pci GeForce2 MX installeren op een elite K7-S5AL met agp sleuf

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:04
ja hoor zolang je hem maar in een pci slot doet

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
M1lamb3r schreef op 28 september 2002 @ 16:40:
ja hoor zolang je hem maar in een pci slot doet
:*) Goed antwoord !

-

Verwijderd

Topicstarter
dan moet ik wel wat in z'n bios prutsen zeker?

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:02

PoKi

Ik?

En dat slot leeg is :o :+

Wie, Wat, Waar...

Verwijderd

ja, in de bios moet je bij chipset features of zoiets instellen: pci first (ipv agp dus). eitje, kan zelfs me zusje nog ;).

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:05
Dat hoeft enkel als je zowel pci als agp kaarten hebt. Dan kan je op die manier aangeven wat de primary kaart is.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

* Mentalist Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics * *

Nee, kun je gewoon erin prikken |:(

Welkom op GoT... Tip, lees eerst de FAQ, staat ongeloofelijk veel in, en als daar je antwoord niet in staat, gebruik de search. Als zelfs dat niet helpt kun je eens op Google zoeken, en als je het dan _nog_ niet weet kun je gewoon uitproberen wat je wil vragen. Als dat laatste niet goed mogelijk is (omdat je dan eerst iets moet kopen oid, of er werkt iets gewoon niet etc, kun je zelf wel bedenken) kun je ons eventueel je vraagstuk voorleggen...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

FatalError schreef op 28 september 2002 @ 17:14:
Dat hoeft enkel als je zowel pci als agp kaarten hebt. Dan kan je op die manier aangeven wat de primary kaart is.
jawel, maar ik dacht het is vast niet zo dat hij alleen maar wil weten of hij wel een pci kaart in zijn systeempje kan doen, hij wil vast wel iets complexers weten zoals of hij zowel een agp kaart als een pci kaart erin kan hebben of zoiets dergelijks (wat al heel wat moeilijker wordt). tja, blijkbaar was het toch simpeler dan ik dacht :D .

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, 2 grafische kaarten 1pci en 1 agp

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 18:45:
inderdaad, 2 grafische kaarten 1pci en 1 agp
Grr, dat had je dan direct kunnen zeggen :Z

Dan is die Primary VGA idd nuttig, je moet hem op PCI zetten om de PCI kaart goed werkend te krijgen.

Let op dat de keuze voor Primary/Secondary in BIOS NIET bepaalt wat in je OS (Linux/Windows) de primary is, dat kun je daar apart aangeven :)

Oslik blyat! Oslik!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

zie hierboven :)

verder is dit ook wle met de search te vinden :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.