Over de vindbaarheid van sommige dingen op T.net

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Zeer gewaardeerde Adjes,

Ik heb de volgende suggesties voor de verbetering van het bladergemak op T.net:

1. ik was op zoek naar uitslagen van oude polls, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar ik kon nergens een link vinden naar polls...
Wellicht een goed idee om die te maken?

2. 'Drivers & Bios updates' kan beter veranderd worden in 'Software-, drivers- en biosupdates. Ik had pas onlangs door dat softwareupdates via die link genoemd werden.

3. 't Zou makkelijk zijn om de nieuwskoppen van een dag uit het verleden op een pagina te kunnen zien. Stel je gaat 2 weken op vakantie en je wilt alle nieuwskoppen zien die er de eerste dag van de vakantie gepost waren, dan moet je je door allerlei pagina's worstelen om op die pagina te komen. En dan heb je nog geen overzicht van de koppen, maar alle artikelen op een pagina (met een 56k6 modem kan het soms lang duren voordat alles geladen is).

Hopelijk vind ik een luisterend oor in de adjes. ;)
Dextertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik was op zoek naar uitslagen van oude polls, gewoon uit nieuwsgierigheid, maar ik kon nergens een link vinden naar polls...[/quote]Als je op de frontpage poll klikt krijg je naast de reacties op die poll ook een lijst met alle vorige polls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 15:04 schreef dextertje het volgende:
Zeer gewaardeerde Adjes,[/quote]hehe ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>2. 'Drivers & Bios updates' kan beter veranderd worden in 'Software-, drivers- en biosupdates. Ik had pas onlangs door dat softwareupdates via die link genoemd werden.

3. 't Zou makkelijk zijn om de nieuwskoppen van een dag uit het verleden op een pagina te kunnen zien. Stel je gaat 2 weken op vakantie en je wilt alle nieuwskoppen zien die er de eerste dag van de vakantie gepost waren, dan moet je je door allerlei pagina's worstelen om op die pagina te komen. En dan heb je nog geen overzicht van de koppen, maar alle artikelen op een pagina (met een 56k6 modem kan het soms lang duren voordat alles geladen is).

Hopelijk vind ik een luisterend oor in de adjes. ;)
Dextertje[/quote]Wij, adjes, kunnen hier niks aan doen. Voor dit soort aanpassingen moet je bij Femme zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 15:15 schreef Onno het volgende:
Als je op de frontpage poll klikt krijg je naast de reacties op die poll ook een lijst met alle vorige polls.[/quote]Uh, ja, dat heb ik gemerkt. Maar als die frontpage-poll er nu niet staat (bijvoorbeeld als je een nieuwsberichtje zit te lezen), dan is 't wat lastiger te vinden. Maar okee, als er elke dag een Frontpage-poll staat (heb er nooit zo goed op gelet of dat het geval is), dan is dat dus de manier. Kan ik mee leven, maar een aparte link in het menu zal de hits op de polls-pagina vast geen kwaad doen én het verhoogd het bladergemak. ;)

Alle niet-Femme Admins kunnen er dus niet zoveel aan doen, maar ik blijf erbij dat ze gewaardeerd zijn (slijm, slijm) en ze kunnen wel helpen onze hooggewaardeerde Femme te overtuigen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die frontpage poll staat er altijd, alleen op de frontpage dus. Maar hij is NIET elke dag anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>'t Zou makkelijk zijn om de nieuwskoppen van een dag uit het verleden op een pagina te kunnen zien. Stel je gaat 2 weken op vakantie en je wilt alle nieuwskoppen zien die er de eerste dag van de vakantie gepost waren, dan moet je je door allerlei pagina's worstelen om op die pagina te komen. En dan heb je nog geen overzicht van de koppen, maar alle artikelen op een pagina (met een 56k6 modem kan het soms lang duren voordat alles geladen is).[/quote]Deze feature zou idd verrekt handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 15:20 schreef Mephisto_ het volgende:
Wij, adjes, kunnen hier niks aan doen. Voor dit soort aanpassingen moet je bij Femme zijn.[/quote]Sinds wanneer is een newsposter hetzelfde als een adje? >:)
;)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Laatst online: 12:27

AntonT

One Ton!

In mijn geval wel. :)
mijn profile.

En, te zien aan mijn titel hier, ben ik zelfs dubbeladmin. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 20:56 schreef RubZie het volgende:
Sinds wanneer is een newsposter hetzelfde als een adje? >:)
;)[/quote]/me is newsposter en adje >:)

mijn profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<a href="http://gathering.tweakers.net/profile?id=326">Mijn profile</a>.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Ik zie dat femme momenteel flink bezig is, dus ben ik erg benieuwd wat hij van m'n suggesties (die ik zelf al half was vergeten) vindt.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 08:20

Jaymz

Keep on moving !

'K vind zelf punt 3 wel scherp (schouderklopje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Voor punt 3 heb ik een hele makkelijke oplossing (ik neem trouwens aan dat je de "Nieuws van afgelopen week"-box op de frontpage wel kent)

Zoeken op spatie!

Dat doen ik ook wel eens. Dus bij Search Tweakers.net bij "zoeken" een spatie invullen en bij categorie nieuws. Krijg je alle koppen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
Op vrijdag 22 december 2000 12:35 schreef irrelevant het volgende:
Voor punt 3 heb ik een hele makkelijke oplossing (ik neem trouwens aan dat je de "Nieuws van afgelopen week"-box op de frontpage wel kent)
(..)
Ja, die box ken ik, maar ik vind 't vrij onoverzichtelijk. Alhoewel soms wel handig.
Maar bedankt voor je tip! Goeie tip, nog niet aan gedacht.
Ik moet zeggen dat de search-engine van Tweakers.net wel lekker vlot is. (Een complimentje kan nooit kwaad ;))
Pagina: 1