Bij gta3 krijg ik letters van het menu niet goed in beeld, weet iemand ook welke windows update dat ook al weer verhielp?
Ik weet niet juist welke, maar ik doe ze meestal allemaal (zonder SP1 *kuch*), en werkt hier perfect hoor. Wist zelfs niet dat er probs waren.... 
edit:
OK, blijkbaar ben ik even van de wereld geweest, en heb ik gewoon veel geluk
OK, blijkbaar ben ik even van de wereld geweest, en heb ik gewoon veel geluk
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Verwijderd
er bestaat ook een Windows XP patch voor
heeft te maken met vectors en dergelijke zaken die niet weergegeven worden
weet de url ff niet
maar met googlen moet je een end komen...
heeft te maken met vectors en dergelijke zaken die niet weergegeven worden
weet de url ff niet
maar met googlen moet je een end komen...
Verwijderd
Ik weet niet of IK dit mag zeggen maareh:
weidegeitje je mag echt wel eens de search leren gebruiken hoor! Dit is niet het eerste topic dat je start zonder ff iets verder te hebben gekeken dan je neus lang is. Op deze manier creeer je ergernis bij mij, andere lezers en de moderators.
weidegeitje je mag echt wel eens de search leren gebruiken hoor! Dit is niet het eerste topic dat je start zonder ff iets verder te hebben gekeken dan je neus lang is. Op deze manier creeer je ergernis bij mij, andere lezers en de moderators.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 16:54 . Reden: kon worden opgevat als geslijm :) ]
En als je er egt niet uitkomt staat het nog in dit topic :
Het grote GTA 3 topic deel 9
Zoeken is een best moeilijk vak
Het grote GTA 3 topic deel 9
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Blijkt daar dus gewoon in te staan 
Neemt niet weg dat men niet met
of
hoeven te replyen, ook nergens voor nodig. Voegt ook verder weinig toe he
Neemt niet weg dat men niet met
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()