Geen videobeeld met TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Ik heb zojuist geprobeerd weer eens een keertje mijn TV-Out aan te sluiten en dat ging perfect totdat ik een film wilde gaan afspelen. Ik heb een Club3D GeForce 4 Ti 4200 met de 40.71 detonator drivers.

Als ik nView heb ingesteld en dan een film wil afspelen op mijn TV dan krijg ik op de TV zwart beeld en op mijn gewone PC monitor de film wel te zien.

Ik heb alle instellingen veranderd, maar ik snap er niets meer van? Meerdere mensen die dit probleem hebben?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Vermeld ook even wat je OS is. En verdere informatie die handig zou zijn.

En je hebt uiteraard al deze faq doorgenomen?
De grote tv-out FAQ

Verwijderd

BronX schreef op 28 september 2002 @ 16:01:
Ik heb zojuist geprobeerd weer eens een keertje mijn TV-Out aan te sluiten en dat ging perfect totdat ik een film wilde gaan afspelen. Ik heb een Club3D GeForce 4 Ti 4200 met de 40.71 detonator drivers.

Als ik nView heb ingesteld en dan een film wil afspelen op mijn TV dan krijg ik op de TV zwart beeld en op mijn gewone PC monitor de film wel te zien.

Ik heb alle instellingen veranderd, maar ik snap er niets meer van? Meerdere mensen die dit probleem hebben?
start je pc eens opnieuw op en laat de tv out in de tv zitten :)

• NexuZ
Ik heb Windows XP.

Verwijderd

Kweet niet hoo r- kep zelf probleem nooit gehad - maar wel problemen met de resolutie etc. Misschien dat je de resolutie ofzo te hoog hebt staan van je pc?

• NexuZ
Het is alleen met filmpjes. En of ik het afspeel met Windows Media Player of DIVX Alpha Player 2.0 maakt niet uit.

Verwijderd

Hoi , hetzelfde probleem (g4 440/xp) wacht op tip's

groetjes geert

• staafonline
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09-2019
ja ik heb het probleem ook gehad maar dan met de msi g4 460 toen heb oudere drivers gepakt 28.32xp drivers toen deed hij het wel maar er moeten ook andere drivers zijn

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Oftewel gebruik de search, dit 'probleem' is daar al tig keren mee opgelost. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.