Toon posts:

Dual optical mouseman bibbert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Logitech Dual Optical Mouseman beweegt vooral erg schokkerig als ik de cursor langzaam beweeg... geen conflicten...

Iemand tips?

Verwijderd

Wat is je OS? Nieuwste drivers geinstalleerd? Misschien USB ipv PS/2 of andersom?

Verwijderd

nieuwe batterijen

Verwijderd

ondergrond blauw? :) hij werkt niet goed met blauwe muismatjes

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wat een crap reply

Dual optical mouseman heeft een staartje remember :| en heeft geen batterij nodig

Verwijderd

Heb je Mouseware geïnstalleerd?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55
U wilt graag in de HK?

Verwijderd

Topicstarter
OS is Win98SE. Heb USB en ps/2 uitgeprobeerd. Batterijen heeft ie niet.
Mouseware had ik eerst geinstalleerd maar gaf bepaalde wheelup/down problemen bij Jedi Outcast. Huisgenoot heeft daarom ook geen mouseware geinstalleerd en bij hem werkt die muis prima.

Ik gebruik momenteel geen muismat. Misschien zijn het de nerven van m'n houten bureaublad. Op zich doet ie het prima, maar soms slaat ie een heel stuk door. In een spel als Unreal Tournament 2003 kijk ik bijvoorbeeld soms opeens naar de lucht toe terwijl ik in eerste instantie gewoon vooruit kijk. Dat is vrij irritant. Ik zal 'ns zien of ik dat ook nog heb met een muismat.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:20:
OS is Win98SE. Heb USB en ps/2 uitgeprobeerd. Batterijen heeft ie niet.
Mouseware had ik eerst geinstalleerd maar gaf bepaalde wheelup/down problemen bij Jedi Outcast. Huisgenoot heeft daarom ook geen mouseware geinstalleerd en bij hem werkt die muis prima.

Ik gebruik momenteel geen muismat. Misschien zijn het de nerven van m'n houten bureaublad. Op zich doet ie het prima, maar soms slaat ie een heel stuk door. In een spel als Unreal Tournament 2003 kijk ik bijvoorbeeld soms opeens naar de lucht toe terwijl ik in eerste instantie gewoon vooruit kijk. Dat is vrij irritant. Ik zal 'ns zien of ik dat ook nog heb met een muismat.
probeer het eens met gewoon een leeg wit a4tje, als je het probleem dan nog hebt. dan is er iets mis.
heb je de muis aan de onderkant al schoon geblazen?? misschien dat er een haartje of stofje inzit.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:07
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:20:
Nerven van hout kan hij inderdaad niet goed mee overweg.

Probeer het eens ergens anders op.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
heb je misschien nog een andere muis op je USB zitten? Ik heb dat namelijk als ik m'n Wingman gaming mouse en m'n dual optical beide in USB heb zitten dat de muis dan trilt. Maar eender welke uit de USB trekken en het werkt gewoon goed.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Dual maar deze verschijnselen herken ik alleen van mijn oude MouseMan Optical..

Zit er geen stof op de lens?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zo ongeveer dezelfde problemen gehad en dat ligt idd aan de ondergrond (dat wist ik ook lang, maar ik heb nooit zin gehad om iets van een muismat te gebruiken :+). Maar controleer ook eens voor de lenzen, maak die eens iig. stof-vrij, dat kan zo nu en dan ook wel eens de boosdoener zijn.

Een wit leeg a4tje doet 't goed als ondergrond, anders een gewoon muismatje halen.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

DMA modus gok ik

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Het is de ondergrond. Zeker blank, generfd hout met een doorzichtige laklaag laat optische muizen trillen. Bijzonder irritant.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
:? jahoor...
:z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Why not, op mijn werk heeft mijn collega ook een optische muis aan een ouwe bak zonder DMA modus, die schokt ook enorm.

PS. als je toch alleen maar met dat soort opmerkingen komt, zeg dan niks.

• job

job

Fairy schreef op 29 september 2002 @ 17:29:
[...]

Why not, op mijn werk heeft mijn collega ook een optische muis aan een ouwe bak zonder DMA modus, die schokt ook enorm.
jep maar dat is schokken ziet er heel anders uit dan bibberen.
bibberen is dat de muis beweegt(licht shokt) terwijl je hem niet eens aanraakt.

schokken is dat als je hem beweegt stukken overslaat

heel wat anders dus.

• job

job

Fairy schreef op 29 september 2002 @ 17:29:
[...]

zou idd ook nog kunnen ja
niet eens aan gedacht. maar bij een optical denk je toch meestal aan de ondergrond.
maar dat schokken door dma heb je eigenlijk alleen als er hd activiteit is.
denk niet dat het hier door dma komt

Verwijderd

damster schreef op 29 september 2002 @ 17:30:
[...]
zou idd ook nog kunnen ja
niet eens aan gedacht. maar bij een optical denk je toch meestal aan de ondergrond.
maar dat schokken door dma heb je eigenlijk alleen als er hd activiteit is.
denk niet dat het hier door dma komt
Je kan je reply ook editen, is dit: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knopje :)

Bij mij werkt na een tijd mn Logitech Optical ook ineens niet goed, ik heb een finishvlag als achtergrond op mn muismat, heeft denk ik met de contrastverschillen te maken tussen zwart en wit. Maar eerst deed ie het niet, en nu weer wel :?

Lekker apart weer B)

[edit]
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:07:
Heb je Mouseware geïnstalleerd?
Dit kan goed eens kloppen, de problemen waren er bij mij in ieder geval niet toen ik mouseware erop had staan, is misschien voor de topicstarter ook wel nuttig :)
Pagina: 1