Logitech Dual Optical Mouseman beweegt vooral erg schokkerig als ik de cursor langzaam beweeg... geen conflicten...
Iemand tips?
Iemand tips?
wat een crap replyVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:59:
nieuwe batterijen
U wilt graag in de HK?Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:59:
nieuwe batterijen
probeer het eens met gewoon een leeg wit a4tje, als je het probleem dan nog hebt. dan is er iets mis.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:20:
OS is Win98SE. Heb USB en ps/2 uitgeprobeerd. Batterijen heeft ie niet.
Mouseware had ik eerst geinstalleerd maar gaf bepaalde wheelup/down problemen bij Jedi Outcast. Huisgenoot heeft daarom ook geen mouseware geinstalleerd en bij hem werkt die muis prima.
Ik gebruik momenteel geen muismat. Misschien zijn het de nerven van m'n houten bureaublad. Op zich doet ie het prima, maar soms slaat ie een heel stuk door. In een spel als Unreal Tournament 2003 kijk ik bijvoorbeeld soms opeens naar de lucht toe terwijl ik in eerste instantie gewoon vooruit kijk. Dat is vrij irritant. Ik zal 'ns zien of ik dat ook nog heb met een muismat.
Nerven van hout kan hij inderdaad niet goed mee overweg.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:20:
Ik gebruik momenteel geen muismat. Misschien zijn het de nerven van m'n houten bureaublad. Op zich doet ie het prima, maar soms slaat ie een heel stuk door. In een spel als Unreal Tournament 2003 kijk ik bijvoorbeeld soms opeens naar de lucht toe terwijl ik in eerste instantie gewoon vooruit kijk. Dat is vrij irritant. Ik zal 'ns zien of ik dat ook nog heb met een muismat.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Why not, op mijn werk heeft mijn collega ook een optische muis aan een ouwe bak zonder DMA modus, die schokt ook enorm.
jep maar dat is schokken ziet er heel anders uit dan bibberen.Fairy schreef op 29 september 2002 @ 17:29:
[...]
Why not, op mijn werk heeft mijn collega ook een optische muis aan een ouwe bak zonder DMA modus, die schokt ook enorm.
zou idd ook nog kunnen jaFairy schreef op 29 september 2002 @ 17:29:
[...]
Verwijderd
Je kan je reply ook editen, is dit:damster schreef op 29 september 2002 @ 17:30:
[...]
zou idd ook nog kunnen ja
niet eens aan gedacht. maar bij een optical denk je toch meestal aan de ondergrond.
maar dat schokken door dma heb je eigenlijk alleen als er hd activiteit is.
denk niet dat het hier door dma komt
Dit kan goed eens kloppen, de problemen waren er bij mij in ieder geval niet toen ik mouseware erop had staan, is misschien voor de topicstarter ook wel nuttigVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:07:
Heb je Mouseware geïnstalleerd?