Toon posts:

Pulse: Project Dolphin - Pulsen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Je kunt niet Pulsen @ the moment, met de client van Project Dolphin. Op http://project-dolphin.ne...ame&string=&sort=&start=0 viel mij trouwens op dat op de eerste plaats waarschijnlijk het totaal staat aangegeven .. zeer veel punten zonder leden... dat moet dan wel het totaal zijn. Betekent dit dat het project is verlopen?

[edit: LoL, Delphi = Dolphin |:( ]

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Zou het niet weten.. maar die eerste is een script cheater!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk eerder het totaal... Anders zou er wel een USER in staan... Zonder User kun je namelijk geen Team maken.

Verwijderd

ah, ik ben dus niet de enige... naja, meteen maar een gigaflush van maken dan? :P

trouwens, hoe kan dit project verlopen? Faillisementje of zo is de enige mogelijkheid volgens mij...
en die eerste plek is gewoon in handen van een cheater, die verdwijnt wel weer ;)

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Yupz, dat wel duidelijk, we staan nog steeds #1 hoor :D

Ennuh, ik kan ook niet pulsen op het moment dus dat kan wel kloppen. De stats @ DukeBox liggen er ook uit.
Hopelijk is het morgen weer allemaal gefixt...

Verwijderd

Topicstarter
Heh ... dan weet ik genoeg ...
Ik schrok hier namelijk best wel van!

• adamvansanten
  • Laatst online: 07-05 10:36

adamvansanten

Appletje voor de dorst

ja, hun stats + data is down denk ik... alleen web werkt nog... gigaflush lijkt me leuk, heb sinds gisteravond al weer 50k verzameld (of is dat niet zoveel? :9)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Verwijderd

Topicstarter
Nou, niet veel zou ik het niet noemen ... het is GENOEG ;) DPC draait niet om overdrijven/patsen. DPC zie ik eerder als een groep die zoveel mogelijk ACTIEVE leden wilt hebben.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

kewl, want ik ben net DPC gejoint (zat eerst bij madonion, maar aangezien iets van 40% van de F@H users daar er mee ophield en ze geen echt ander DC team hebben (ja SETI maar dat stelt niet zoveel voor :() ben ik maar voor het vaderland gaan SETIen... wou weer es wat anders... en Pulsen gaat dan ook meteen mee he :P

O en ik probeerde ook niet te patsen, was alleen blij dat ik eindelijk wat had getypt... vroeg me af of het wat was...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg ook niet dat je ermee patste, in tegendeel... het is een nette score waar je denk ik niet bij stil staat. Ik neem aan dat je niet extra veel hebt getypt ;)
Als je extra veel typt, dan pats je namelijk :/

Verwijderd

adamvansanten schreef op 28 september 2002 @ 16:37:
kewl, want ik ben net DPC gejoint (zat eerst bij madonion, maar aangezien iets van 40% van de F@H users daar er mee ophield en ze geen echt ander DC team hebben (ja SETI maar dat stelt niet zoveel voor :() ben ik maar voor het vaderland gaan SETIen... wou weer es wat anders... en Pulsen gaat dan ook meteen mee he :P

O en ik probeerde ook niet te patsen, was alleen blij dat ik eindelijk wat had getypt... vroeg me af of het wat was...
samenvatting: je hebt je leven gebeterd ;)

btw, patsen is kewl :)

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Er miste een bestaandje wat nodig was om de pulse scriptjes te laten draaien :X (zonder dat bestandje deden ze 0,0)
Als 't goed is moet alles nu weer werken :)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Vanavond werkten de stats weer gewoon..

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

ja ze werken nu weer... lol levensverbetering... :9

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Gelukkig ...
Gister #9 in de dailyflushstats vandaag? Eens... zien.. ik denk dat ik mijn duits maar eens ga intikken op de computer })

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

mischien een stom vraagje maar war kan ik de daily flush stats zien ik zie alleen maar de totale stats

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
En ik zie dat bijvoorbeeld het team shebas met tien keer minder leden 3 keer zo veel pulst op een dag als DPC. IK vraag me echt af hoe dat kan.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 23:44:
mischien een stom vraagje maar war kan ik de daily flush stats zien ik zie alleen maar de totale stats
http://innuedo.student.utwente.nl/dolphin/
Pagina: 1