ik ga hem zo ook ff proberen
iemand een mirror ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hmm ik vond 'Live for Speed' er dan toch stukken beter uitzien.. Al was dat ook nog lang niet toppie.
komt er weer 1 over graphics zeuren...dominicbout schreef op 28 september 2002 @ 17:55:
Hmm ik vond 'Live for Speed' er dan toch stukken beter uitzien.. Al was dat ook nog lang niet toppie.
daar gaat het toch niet om in dit soort sims! ga Gran Turismo spelen ofzo

Verwijderd
euh, beetje lose reactie hoorkNarf schreef op 28 september 2002 @ 18:18:
[...]
komt er weer 1 over graphics zeuren...
daar gaat het toch niet om in dit soort sims! ga Gran Turismo spelen ofzo

Loos? Waar slaat dat nou weer op
In dit soort sims gaat het puur om het realistische rijgedrag, en ik vind het irritant dat mensen dan over de graphics gaan klagen...
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAA
ik krijg het niet voor mekaar

hij wil als ik start niet harder dan 7 km/u enzo
wat moet ik in godsnaam doen hellup!!!!
ik krijg het niet voor mekaar
Schakelen?Ronald McD schreef:
AAAAAAAAAAAAA
ik krijg het niet voor mekaar![]()
Verwijderd
Waarom zijn dit soort spellen alleen met muis of joystick te spelen. Ik vind het hardstikke leuk bedacht, maar waarom niet keyboard controls?
moetje bij controls ff instellen dat schakelen en brakes 'combined' is (dus met zelfde as). Anders blijft ie aldoor op de rem staan en ga je niet hard vooruitVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 18:46:
AAAAAAAAAAAAA
ik krijg het niet voor mekaar![]()
dit soort spellen zijn natuurlijk gemaakt om het realisme, dus moet je ook wel een analoge controller hebben. Keyboard gaat gewoon niet werken. Als je bijv. naar links stuurt met pijltjestoets stuurt ie ineens volledig naar links.. das niet zo prettig als je 200KM/u rijdtVerwijderd schreef op 28 september 2002 @ 18:54:
Waarom zijn dit soort spellen alleen met muis of joystick te spelen. Ik vind het hardstikke leuk bedacht, maar waarom niet keyboard controls?
ik kom op die vage site mirror 1,2,3 enzow maar downloaden ho maar
game:
http://www.multiplayer.it...ar/mirror2/nkSetup090.exe
update (er overheen gooien):
http://www.stefano.casill...uk/netKar_v091_update.zip
trouwens iemand al geexperimenteerd met die avi-export functie? (F12 tijdens game). Kun je een filmpje opnemen
Het lukt me alleen nog niet helemaal goed om de juiste codec te vinden. Divx gata heel traag en bije en paar anderen wordt het bestand weer 0KB.
trouwens iemand al geexperimenteerd met die avi-export functie? (F12 tijdens game). Kun je een filmpje opnemen
Hoe stel ik ingodesnaam m'n stuur in???
Khep een Thrustmaster F1 propanel
Khep een Thrustmaster F1 propanel
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Is het alleen maar te spelen met gamepad/stuurtje of kan het ook met rambord/muis ??
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
alleen met gamepad/stuurtje te speleneMAeRCe schreef op 28 september 2002 @ 21:46:
Is het alleen maar te spelen met gamepad/stuurtje of kan het ook met rambord/muis ??
dank uPalomar schreef op 28 september 2002 @ 20:12:
game:
trouwens iemand al geexperimenteerd met die avi-export functie? (F12 tijdens game). Kun je een filmpje opnemenHet lukt me alleen nog niet helemaal goed om de juiste codec te vinden. Divx gata heel traag en bije en paar anderen wordt het bestand weer 0KB.
Kort links intoetsen: Beetje naar links sturen.Palomar schreef op 28 september 2002 @ 19:06:
dit soort spellen zijn natuurlijk gemaakt om het realisme, dus moet je ook wel een analoge controller hebben. Keyboard gaat gewoon niet werken. Als je bijv. naar links stuurt met pijltjestoets stuurt ie ineens volledig naar links.. das niet zo prettig als je 200KM/u rijdtOok wegrijden kan alleen maar volgas, zodat je eigenlijk helemaal niet van je plaats komt. Met een analoge controller (dus joystick, stuur etc.) kun je goed doseren hoeveel gas je geeft, hoe ver je stuurt etc..
Lang links intoetsen: Heel erg naar links sturen.
Is dat zo raar gedacht?
En op een gamepad schijnt ie het wel te doen, dat is toch ook maar gewoon een paar pijlestoetsen met knoppen?
Overigens is mij gamepad net heengegaan, dus ken ik'm ook niet spelen
🌞🍃
Versie 0.9.5Beta3:
http://www.bhmotorsports.com/NETKAR/downloads/223
Update voor Beta3 (zeker installeren, fixt remmen op de motor) :
http://www.btinternet.com...sillo/netKar095beta3b.exe
Mij god, dit is fantastisch ! Vooral de F3000 en de 360 Modena zijn fantastisch om mee te rijden. Alles voelt gewoon goed, de force feedback is uitstekend en met de 360 Modena is het heerlijk driften op Laguna Seca bijvoorbeeld.
Wagens in deze versie:
Ferrari 250 GTO 1962
Ferrari 360 Modena
MG BTCC
Supra JGTC
Mini Cooper
Pagani Zonda
F3000
F Renault
Circuits beschikbaar, downloaden via http://forum.racesimcentr...ead.php?s=&threadid=61482
Monza
Imola
Suzuka
Kyalami
Falkenberg
Nurburgring 2002
Spa
Brands Hatch
Sugo
Laguna Seca
Mugello
Ik heb de vorige versies nooit gespeeld, maar ik vind de graphics uitstekend. Maar het mooiste zijn toch wel de replays. Je ziet werkelijk hoe de krachten op de auto's werken, je voelt het trouwens ook. Erg goed dit, hopen dat multiplayer er snel aan komt.

http://www.bhmotorsports.com/NETKAR/downloads/223
Update voor Beta3 (zeker installeren, fixt remmen op de motor) :
http://www.btinternet.com...sillo/netKar095beta3b.exe
Mij god, dit is fantastisch ! Vooral de F3000 en de 360 Modena zijn fantastisch om mee te rijden. Alles voelt gewoon goed, de force feedback is uitstekend en met de 360 Modena is het heerlijk driften op Laguna Seca bijvoorbeeld.
Wagens in deze versie:
Ferrari 250 GTO 1962
Ferrari 360 Modena
MG BTCC
Supra JGTC
Mini Cooper
Pagani Zonda
F3000
F Renault
Circuits beschikbaar, downloaden via http://forum.racesimcentr...ead.php?s=&threadid=61482
Monza
Imola
Suzuka
Kyalami
Falkenberg
Nurburgring 2002
Spa
Brands Hatch
Sugo
Laguna Seca
Mugello
Ik heb de vorige versies nooit gespeeld, maar ik vind de graphics uitstekend. Maar het mooiste zijn toch wel de replays. Je ziet werkelijk hoe de krachten op de auto's werken, je voelt het trouwens ook. Erg goed dit, hopen dat multiplayer er snel aan komt.

Ik moet deze ook maar weer eens proberen. Vorige versies die ik geprobeerd heb waren opzich erg gaaf maar ik kreeg het nooit goed werkend met mijn MOMO 
Hopelijk werkt dat nu eindelijk eens goed.
Hopelijk werkt dat nu eindelijk eens goed.
Ik draai het hier prima met een Momo, dus dat zal het probleem niet zijn 
Heb het sinds een paar dagen geinstalleerd, en bevalt me goed. Alleen zijn de bandjes nog redelijk snel "op".
Wat voor tijden doen jullie ongeveer op imola met een f3000?
Heb het sinds een paar dagen geinstalleerd, en bevalt me goed. Alleen zijn de bandjes nog redelijk snel "op".
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Schijnt dat de meeste echte slicks maar voor 2, 3 rondjes echt snel zijn, daarna vallen ze een seconde terug, maar blijven wel stabiel.SpeedAddict schreef op 23 april 2003 @ 14:29:
Zat met de F3000 in de hoge 1:43, maar heb nog geen een keer een echte foutloze ronde kunnen rijden.
Kunnen deze nieuwe versies wel met het toetsenbord bestuurd worden
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik snap er niks van, hij geeft vanzelf gas zodra ik begin met rijden
Maar de rem is ook ingedrukt want zodra ik opschakel gaat ie niet rijden. Heb al van alles geprobeerd, zelfs met combined axis werkt het niet. Ben ik nou de enige die dit heeft met een MOMO Force
[ Voor 4% gewijzigd door kNarf_ op 23-04-2003 14:42 ]
Ze zijn idd maar een paar rondjes echt snel, maar daarna geven ze wel veel wielspin, das het probleemMartijnA3 schreef op 23 april 2003 @ 14:36:
[...]
Schijnt dat de meeste echte slicks maar voor 2, 3 rondjes echt snel zijn, daarna vallen ze een seconde terug, maar blijven wel stabiel.
Zat met de F3000 in de hoge 1:43, maar heb nog geen een keer een echte foutloze ronde kunnen rijden.
43 hoog, IK WIL MULTIPLAYER, ben ik aan je gewaagd
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lijkt me leuk.SpeedAddict schreef op 23 April 2003 @ 15:07:
[...]
Ze zijn idd maar een paar rondjes echt snel, maar daarna geven ze wel veel wielspin, das het probleem
43 hoog, IK WIL MULTIPLAYER, ben ik aan je gewaagd
Ik vind de 360 Modena leuker trouwens, veel moeilijker om constant te zijn.
Thrillseeka, nee, deze sim kan niet met het keyboard bestuurd worden.
Knarf, geen idee, kijk anders ff op http://forum.racesimcentr...isplay.php?s=&forumid=244
Misschien dat daar iets staat, de maker van de sim post er ook wel eens.
Hmz, ziet er leuk uit maar rijd niet echt lekker
Wat??? Wat bedoel je? Realistischer dan dit is er haast niet IMHO....
Bij mij draait ie echt TE traag voor woorden.. op 640 of 1600 .. het maakt niet uit. Meer mensen last van ? XP + AMDxp2000+ en GFti4400
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ik krijg de fout dat hij d3d9.dll (dacht ik) niet kan vinden, kan iemand deze mailen?
edit:
Oeps, fokking sorry. Staat 2 posts hoger
Oeps, fokking sorry. Staat 2 posts hoger
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 16:43 ]
Uncle Sam, lees nou ff joh...Hier vlak boven staat exact hetzelfde....
Foggyfreek, nee, geen probleem (Athlon XP1800+, GeForce2GTS). Misschien andere drivers proberen?
Foggyfreek, nee, geen probleem (Athlon XP1800+, GeForce2GTS). Misschien andere drivers proberen?
DirectX 9 lijkt mij dat , instaleer deze eens opnieuw en probeer dan weer
[ Voor 0% gewijzigd door B-lennium op 23-04-2003 16:34 . Reden: sorry ben te sloom :) ]
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
yeah
een 1.15 met die DTM machine, gaaf zeg ! (het was mijn CTHELPER.exe die weer es 98% system resources pakte)
Ehm, óf er is dan iets mis bij mij, óf de definitie van realisme ontgaat mij helemaal.MartijnA3 schreef op 23 April 2003 @ 15:36:
[...]
Wat??? Wat bedoel je? Realistischer dan dit is er haast niet IMHO....
Denk dat er bij jou iets mis zit dan...SebaZ schreef op 23 april 2003 @ 21:47:
[...]
Ehm, óf er is dan iets mis bij mij, óf de definitie van realisme ontgaat mij helemaal.
Verwijderd
Wel heeel jammer dat het niet voor iemand te proberen is die geen stuurtje, gamepad, joystick of andere zut heeft.
Heeft er niemand ooit toevallig eens gehoord van een gamepad driver voor een gewoon qwerty toetsenboard?
Heeft er niemand ooit toevallig eens gehoord van een gamepad driver voor een gewoon qwerty toetsenboard?
ik ben het met SebaZ eens, lfs is naar mijn idee realistischer
Waarin precies vind je LFS realistischer dan?
kan iemand me ff helpen met het configgen van m'n sidewinder gamepad?
ik krijg het maar niet voor elkaar...
sturen met links rechts staat standaard prima, alleen rem en gas wil ik op resp. B en A krijgen... wat ik ook vogel met toetsen, ik krijg het niet voor elkaar... combined + / - , split + / - het werkt allemaal niet.
schakelen kan ik wel zelf instellen, maar gas en rem niet, en remmen / gassen met omhoog / omlaag sucks
sturen met links rechts staat standaard prima, alleen rem en gas wil ik op resp. B en A krijgen... wat ik ook vogel met toetsen, ik krijg het niet voor elkaar... combined + / - , split + / - het werkt allemaal niet.
schakelen kan ik wel zelf instellen, maar gas en rem niet, en remmen / gassen met omhoog / omlaag sucks
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik wilde juist gisteren dit topic omhoog schoppen vanwege de vooruitgang die de maker heeft geboekt!!!
Geez, wat een sim!!!
Had eigenlijk alleen nog maar met de 360, Renault en de GTO geracet, maar vanavond toch maar eens de F3000 op Imola geprobeerd: resultaat = 1.42.855
Nog niet perfect, maar wel heerlijk! Wat vinden de andere simmers hiervan? Bv. Lister Storm??
Geez, wat een sim!!!
Had eigenlijk alleen nog maar met de 360, Renault en de GTO geracet, maar vanavond toch maar eens de F3000 op Imola geprobeerd: resultaat = 1.42.855
Nog niet perfect, maar wel heerlijk! Wat vinden de andere simmers hiervan? Bv. Lister Storm??
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Vanavond een 1:42.6 nog wat gereden, maar nog lang niet foutloos...Ook moeilijk om consistent te blijven....Undeclinable schreef op 23 April 2003 @ 23:22:
vanavond toch maar eens de F3000 op Imola geprobeerd: resultaat = 1.42.855
Oh ja, en een 1:12.8 in de 360 Modena, weet nie of dat snel of langzaam is.
Pfiew, 1:41.748......en er kan nog meer af!!MartijnA3 schreef op 23 April 2003 @ 23:32:
[...]
Vanavond een 1:42.6 nog wat gereden, maar nog lang niet foutloos...Ook moeilijk om consistent te blijven....
Oh ja, en een 1:12.8 in de 360 Modena, weet nie of dat snel of langzaam is.
Bedoel je niet een 2:12.8??
werk aan de winkel...Undeclinable schreef op 23 April 2003 @ 23:58:
[...]
Pfiew, 1:41.748......en er kan nog meer af!!![]()
Bedoel je niet een 2:12.8??
Ja ik bedoelde een 2:12....
Verwijderd
Kheb me oude Trust Formula 1 Race Master uit de kast gehaald stuur is uit de NFS 2 tijdperk dus een 3 tal jaar geleden. Maar verbaasd me hoe goed de besturing is ben wel een half uur aan het kalibreren geweest in het spel 
Zeker wel gaaf spel erug realistisch spel nooit dit soort spellen ben meer NFS gewent
maar bevalt me toch uitermate goed, ben nu BTW ook bezig skin aan het modden van de MG
Zeker wel gaaf spel erug realistisch spel nooit dit soort spellen ben meer NFS gewent
*kick* niemand antwoord op mijn config vraagje? (ja, eigenlijk moet ik nog een uurtje wachten om te kicken...)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
bij mij werken de andere Circuits niet (imola enz.). als ik ze installeer kan ik ze niet spelen. hoe kan dit??
Weet je zeker dat je ze uitgepakt hebt naar het juiste pad?amd_at_primus schreef op 25 april 2003 @ 09:07:
bij mij werken de andere Circuits niet (imola enz.). als ik ze installeer kan ik ze niet spelen. hoe kan dit??
\tracks\imola
en niet:
\tracks\imola\imola
??
Verwijderd
Nou even uitleg over de Controls:Scorperito schreef op 24 April 2003 @ 22:44:
*kick* niemand antwoord op mijn config vraagje? (ja, eigenlijk moet ik nog een uurtje wachten om te kicken...)
Steer is dus de X-as staat standaard goed <------------> X-as
Throttle is dus de Y-as naar boven (+)
Brake is dus Y-as naar beneden (-)
Let op: De brake en Throttle moeten analoog zijn netzoals het sturen hierbij kun je dus geen knop instellen
Om de instellingen te wijzigen moet je radio/checkboxje aanklikken dan de verandering maken. Dus stel je wil "gear up" veranderen van Button 1 naar Button 2.
Dan klik je het radio/checkboxje voor "gear up"aan dan klik je "select"aan achter Button 2 en dan zie je dat de instelling gewijzigd wordt.
Vanavond zet ik er wel wat pics bij voor wat duidelijkere uitleg.
Wat betreft die vage error had ik ook maar bij kwam het omdat ik de foute toepassing starten je hebt als het goed is 2 toepassing eentje met logo erin en 1tje zonder logo degene met logo is de goede. De toepassing zonder logo is voor replay's(volgens mij:P). Om een replay te maken moet het bij mij zo "car setup" dan "data logging" dit zet ik op 60hz omdat ik oude 15 inch monitor heb met Max 60 Hz nadat ik een lap heb gereden en ik stop met racen komt hij met de melding dat er een replay is opgenomen en of ik die wil bewaren dit doe ik dus hierna kan ik hem gewoon kijken.
NU is het vreemde dat sommige auto's de optie "data logging" niet hebben in het "car setup" menu als ikdaarvan een replay wil gaan bekijken dan komt hij met die vage .dll foutmelding.
Ik heb nog geen update gedaan dus ik weet niet of dat dat hierdoor kan komen maar dat ga ik vanavond weer uittesten dus
BTW vind de graphics beter dan bij LFS niet dat het mij om de graphics gaat maar toch
Als je denkt dat ik iets niet goed heb staan ofzow zeg het dan maar even, dit is iig wat ik ervan kon maken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 09:37 ]
ja, ik snap ook wel hoe die controls werken en hoe je de gears kunt instellen, maar de Y-as krijg ik met geen mogelijkheid goed.
Dan heb ik weer dat ik gewoon goed gas kan geven, kan schakelen en als ik de knoppen loslaat dat ik dan geen gasgeef, probleem hiermee is, ik kan niet remmen
Dan heb ik het anders ingestelt, ik kan gasgeven en remmen, maar als ik alleen stuur, geeft de auto automatisch gas (leuk in de bochten
).
Dan heb ik weer dat ik gewoon goed gas kan geven, kan schakelen en als ik de knoppen loslaat dat ik dan geen gasgeef, probleem hiermee is, ik kan niet remmen
Dan heb ik het anders ingestelt, ik kan gasgeven en remmen, maar als ik alleen stuur, geeft de auto automatisch gas (leuk in de bochten
Ik rijd een 0:59:469 op Newbury met de F3000, en een 1:03:408 met de formule Renault.. is dat wat ?
[ Voor 28% gewijzigd door FoggyFreek op 25-04-2003 13:31 ]
Verwijderd
Ik vind met die formule auto's rijden best boring kun je denk ik beter GP4 aanschaffen ofzow.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
Zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn bij mij doen alle download links het nog als je dat bedoeld.
Smaken verschillen, maar ik zou nog eerder voor deze versie van netkar betalen dan voor GP4...Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 14:25:
Ik vind met die formule auto's rijden best boring kun je denk ik beter GP4 aanschaffen ofzow.
Heb nog niet op Newbury gereden, zal ff een paar rondjes doen vanavond.FoggyFreek schreef op 25 April 2003 @ 13:23:
Ik rijd een 0:59:469 op Newbury met de F3000, en een 1:03:408 met de formule Renault.. is dat wat ?
In de F-renault 1:02.235 en in de F3000 0:55.239FoggyFreek schreef op 25 April 2003 @ 13:23:
Mwoah net even geprobeerd maar ik ben niet zo heel erg onder de indruk, valt wat tegen.
De physics zijn goed maar missen nog een klein beetje de diepgang die je bij LFS of GTR2002 ziet heb ik t idee, ook de FF (Logitech Formula Force) is net wat minder waardoor je de auto toch al iets minder goed aan kunt voelen. Maar goed ik zal t nog een paar keer proberen want het is wel ontzettend leuk.
Alleen jammer dat je (nog) geen races kunt rijden.
Daarnaast zijn de graphics in-game toch ook wat minder maar das niet zo heel belangrijk.
De physics zijn goed maar missen nog een klein beetje de diepgang die je bij LFS of GTR2002 ziet heb ik t idee, ook de FF (Logitech Formula Force) is net wat minder waardoor je de auto toch al iets minder goed aan kunt voelen. Maar goed ik zal t nog een paar keer proberen want het is wel ontzettend leuk.
Alleen jammer dat je (nog) geen races kunt rijden.
Daarnaast zijn de graphics in-game toch ook wat minder maar das niet zo heel belangrijk.
yeah, renault 1:02:215 en F3000 0:56:970, phoe, zweet onder de oksels
cool !
Ook maar eventjes geprobeerd, en het ging eigenlijk wel lekker 
Newbury:
FRenault - 1:01.095
F3000 - 0:55.020
Maar elk nog maar 10 rondjes gereden, dus er zal nog meer af kunnen!

Newbury:
Download Donnington, fantastische baan:
http://utenti.lycos.it/sticazzi336/index/
http://utenti.lycos.it/sticazzi336/index/
Frenault 0:59.442Undeclinable schreef op 26 April 2003 @ 01:59:
Ook maar eventjes geprobeerd, en het ging eigenlijk wel lekker [afbeelding]
Newbury:
Nieuwste versie 0.96 is uit! Nog eventjes wachten en dan kunnen we genieten van 1.0 waar de zeer lang verwachte multiplayer in zal zitten! En als de maker dezelfde hoge graad van kwaliteit weet te behouden als de kwaliteit die hij toont met deze nieuwe versie dan kunnen zowat alle race-sims wel inpakken!!!
Met deze versie bewijst hij maar weer eens hoeveel 1 persoon kan doen met een game/sim. Zeker nu is het genieten geblazen om de Ferrari 360 eens om Falkenberg heen te gooien!!
PB F360 @ Falkenberg: 0:46.242
Downloadlink: netKar 0.96
Mirror: netKar 0.96
Met deze versie bewijst hij maar weer eens hoeveel 1 persoon kan doen met een game/sim. Zeker nu is het genieten geblazen om de Ferrari 360 eens om Falkenberg heen te gooien!!
PB F360 @ Falkenberg: 0:46.242
Downloadlink: netKar 0.96
Mirror: netKar 0.96
Waarom zijn alle links dood?
Ik heb het wel prima werken met mijn MOMO Force, ik moest enkel even instellen bij "Gamecontrollers" in Windhoos dat je de gas en rem niet als 1 axis (combined) hebt. Je hebt dus separated Brake & Gas Axis' nodigkNarf schreef op 23 April 2003 @ 14:42:
Ik snap er niks van, hij geeft vanzelf gas zodra ik begin met rijdenMaar de rem is ook ingedrukt want zodra ik opschakel gaat ie niet rijden. Heb al van alles geprobeerd, zelfs met combined axis werkt het niet. Ben ik nou de enige die dit heeft met een MOMO Force
Screenshots zeggen natuurlijk niet zoveel als een film, die ik dan ook even snel heb gemaakt.....Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:56:
Kan iemand nog es wat screenshots posten?
DivX, 8.13 MB; F3000@Falkenberg
Link
Let ook op de vernieuwde belichting waardoor de graphics ook vooruit zijn gegaan!
Uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om de graphics, maar om de simulatie, en wat dat betreft is netKar nu toch wel het summum!!!!
Zeer sterk gerucht: multiplayer zal dit weekend gereleased worden!!!
Duurde allemaal wat langer dan gepland, maar hij is er eindelijk!!
netKar 0.9.9:
Details of this release:
-New Supra 3D model
-New MG 3D model
-Improved 360 and GTO Cockpit
-Improved street cars setups
-Tyre temps refined
-Fixed ARB Bug
-Fixed brakes problem(especially for Supra and MG)
-More skins
-Renewed SoundPack
-Multiplayer (internet, LAN, direct IP)
-tracks: Newbury, Croft, Falkenberg
Downloadlinks @ www.nkzone.com
netKar 0.9.9:
Details of this release:
-New Supra 3D model
-New MG 3D model
-Improved 360 and GTO Cockpit
-Improved street cars setups
-Tyre temps refined
-Fixed ARB Bug
-Fixed brakes problem(especially for Supra and MG)
-More skins
-Renewed SoundPack
-Multiplayer (internet, LAN, direct IP)
-tracks: Newbury, Croft, Falkenberg
Downloadlinks @ www.nkzone.com
Kan iemand me vertellen of het controller-instel probleem is verholpen?
(ik download versie 0.9.9 morgen wel even om te testen)
(ik download versie 0.9.9 morgen wel even om te testen)
Verwijderd
volgens mij geen problemen meer met het instellen van je controller, hij rijdt wel lekker netkar, vooral die f3000,maar de multiplayer is nog niet je van het,
Nee, helaas zijn de servers extreem instabiel en is het geheel zeker niet gebruiksvriendelijk. De keren dat je kan rijden tegen anderen, is het wel een hele prettige ervaring!
Er schijnt wel al snel een fix aan te komen die de instabiliteit van de servers moet oplossen, dus het wordt nog even afwachten! In de tussentijd is het natuurlijk heerlijk offline racen met de laatste versie waarvan de physics weer een slag beter zijn dan de vorige versie!
Er schijnt wel al snel een fix aan te komen die de instabiliteit van de servers moet oplossen, dus het wordt nog even afwachten! In de tussentijd is het natuurlijk heerlijk offline racen met de laatste versie waarvan de physics weer een slag beter zijn dan de vorige versie!
hmmm ik zie net dat er 2 "foutjes" in 0.9.9 zitten (toch maar alvast gaan downloaden
):
-Geen Supra (komt wel weer hoor..) (argh, daar gaat m'n droom auto
)
-Je kunt geen server opstarten ofzo...
nouja, ik zie het morgen wel weer
-Geen Supra (komt wel weer hoor..) (argh, daar gaat m'n droom auto
-Je kunt geen server opstarten ofzo...
nouja, ik zie het morgen wel weer
de supra zat er bij mij toch echt wel in hoor...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Als ik de makers mag geloven niet:
http://forum.racesimcentr...ostid=1026056#post1026056

* scorpie is confused
http://forum.racesimcentr...ostid=1026056#post1026056
* scorpie is confused
vaaglingen daaro
RSC ligt toch al half plat door S1 release van LFS

sorry voor lay-out
[ Voor 55% gewijzigd door Yonni op 18-07-2003 00:18 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
toch maar geinstalleerd en jawel hoor, de Supra staat ertussen 
alleen ik heb nog steeds het probleem dat ik met mijn sidewinder gamepad maar geen gas en geen rem anders kan instellen dan op de Y-as (ja, ze willen het idd heeeeeel graag analoog hebben, maar het speelt onwijs klote)
edit: whoei, tis gelukt
alleen ik heb nog steeds het probleem dat ik met mijn sidewinder gamepad maar geen gas en geen rem anders kan instellen dan op de Y-as (ja, ze willen het idd heeeeeel graag analoog hebben, maar het speelt onwijs klote)
edit: whoei, tis gelukt
[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 18-07-2003 00:37 ]
Vet spel ziet er cool uit alleen kan niet rijden 
Heb alleen nog een heel oud stuur waar ik verder niets mee doe en ik dacht ik probeer het even heeft me moederbord geen gamepoort en er zefs geen aansluiting voor
En om nou special voor dit spel een ander stuur te kopen
Kan iemand de mail van de maker vinden want dan ga ik toch maareens mailen dat er keybord support in moet want t ziet er echt gaaf uit.
Heb alleen nog een heel oud stuur waar ik verder niets mee doe en ik dacht ik probeer het even heeft me moederbord geen gamepoort en er zefs geen aansluiting voor

Kan iemand de mail van de maker vinden want dan ga ik toch maareens mailen dat er keybord support in moet want t ziet er echt gaaf uit.
alle linken werken niet =(
kan iemand mij een werkend linkje geven
dank u =)
kan iemand mij een werkend linkje geven
dank u =)
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
Ja ik heb het ook weer eens geinstalleerd. Eerst 20 minuten mijn oude Trust Formula 1 Race master stuur configgen
Is wel vet spel geworden mooie graphics (vind ik} erg realistische besturing, auto's zijn ook heel moeilijk te besturen.
Ik heb ook de MGZS zijn texture veranderd, kijken hoe dat werkte hij is nu helemaal wit
Hier 1 van mijn eerste laps op falkenburg met mijn witte MGZS (ik weet het het gaat nog niet erg snel is ook maar het begin) 529KB
Lijkt me een best geslaagd spel als je van simulatie racespellen houdt zou ik het toch maar een keertje proberen
Hier is de directe dllink voor de game: BETA 0.9.9 Full ~ 40MB
Hier de link voor tracks ed. http://www.nkzone.com/downloads.asp?id=23
Misschien kunnnen we ook hier een competitie starten of iets dergelijks.
Met de mini door de bocht
Is wel vet spel geworden mooie graphics (vind ik} erg realistische besturing, auto's zijn ook heel moeilijk te besturen.
Ik heb ook de MGZS zijn texture veranderd, kijken hoe dat werkte hij is nu helemaal wit

Hier 1 van mijn eerste laps op falkenburg met mijn witte MGZS (ik weet het het gaat nog niet erg snel is ook maar het begin) 529KB
Lijkt me een best geslaagd spel als je van simulatie racespellen houdt zou ik het toch maar een keertje proberen
Hier is de directe dllink voor de game: BETA 0.9.9 Full ~ 40MB
Hier de link voor tracks ed. http://www.nkzone.com/downloads.asp?id=23
Misschien kunnnen we ook hier een competitie starten of iets dergelijks.

Met de mini door de bocht

edit:
Pic toegevoegd
Pic toegevoegd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 14:28 ]
gebeurt niet/nooit, ik zit namelijk ook met zo'n probleem. Kijk anders maar eens op de volgende link rondThe Doctor schreef op 18 July 2003 @ 22:16:
Vet spel ziet er cool uit alleen kan niet rijden
Heb alleen nog een heel oud stuur waar ik verder niets mee doe en ik dacht ik probeer het even heeft me moederbord geen gamepoort en er zefs geen aansluiting voor![]()
http://forum.racesimcentr...79a6e0be11582&forumid=244
[ Voor 12% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 24-09-2003 14:08 ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Zal niet gebeurenVerwijderd schreef op 15 October 2003 @ 23:16:
[afbeelding]
Net persoonlijk laprecord op Doningtin verbeterdmet mijn nieuwe Logitech Momo Force stuurtje
Kan niet wachten tot officiele versie van dit spel wordt uitgebr8
Je wist ook dat je op www.nkzone.com je tijden kan vergelijken met de toppers??
Verwijderd
Jup weet ik maar zo laptijdsgeil ben ik ook weer nietUndeclinable schreef op 15 October 2003 @ 23:19:
[...]
Zal niet gebeurenDe maker heeft volgens mij geen plannen om met z'n sim ooit commercieel te gaan. Helaas zit hij nu in Japan voor z'n werk, dus in de nabije toekomst hoeven we geen update te verwachten. Zodra hij weer aan netKar gaat werken, zullen de het mulit-gedeelte en AI z'n eerste aandacht krijgen.
Je wist ook dat je op www.nkzone.com je tijden kan vergelijken met de toppers??
ik heb dit spel nog niet gespeeld (ben nu op stage) maar ik vindt de graphics wel heel erg veel op Liveforspeed
ook de poppetje die naast de baan staan komen volgens mij zo uit LFS.
Verwijderd
Nee oke nee, gewoon niet waar.Gohan-san schreef op 03 november 2003 @ 08:29:
ik heb dit spel nog niet gespeeld (ben nu op stage) maar ik vindt de graphics wel heel erg veel op Liveforspeed
ik heb dit spel pas 2 dagen, maar hij is ontiegelijk vet man! 
weliswaar moeilijk, maar ik hou van autorijden
klein vraagje, is multiplayer wel mogelijk? ik zie geen server
weliswaar moeilijk, maar ik hou van autorijden
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Website met veel info -> http://www.nkzone.com/Burnfout schreef op 09 januari 2004 @ 21:12:
ik heb dit spel pas 2 dagen, maar hij is ontiegelijk vet man!
weliswaar moeilijk, maar ik hou van autorijden![]()
Webpagina waar een aantal servers instaan -> http://www.nkzone.com/nkserver.asp
Multiplayer werkt niet helemaal flex en meestal is het ook maar de vraag of de servers die daar staan online zijn.
Multiplayer is zeker mogelijk, echter werkt de in-game server list nog niet.
Op nkZone kan je wat ip-adressen van servers vinden die op dit moment online kunnen zijn. Die moet je even in netKar invoeren (custom server), klik op 'add' en als het goed is verschijnt de server + info bovenin het scherm.
Tip: Wacht altijd een paar seconden voor je connect, dan een paar seconden voor je gaat rijden, en als de qualify over is, ga dan stil staan!!! Tja, het is nog heel erg buggy, maar als je eenmaal rijdt dan blijkt de netcode wel heel erg goed te zijn! Er schijnen zelfs lag-free races gehouden te zijn met alleen maar 56k'ers!
Succes!
Edit: De server van EdamSpeed is altijd wel OK: 212.85.226.67 (Modena @ Lime Rock Park)
Op nkZone kan je wat ip-adressen van servers vinden die op dit moment online kunnen zijn. Die moet je even in netKar invoeren (custom server), klik op 'add' en als het goed is verschijnt de server + info bovenin het scherm.
Tip: Wacht altijd een paar seconden voor je connect, dan een paar seconden voor je gaat rijden, en als de qualify over is, ga dan stil staan!!! Tja, het is nog heel erg buggy, maar als je eenmaal rijdt dan blijkt de netcode wel heel erg goed te zijn! Er schijnen zelfs lag-free races gehouden te zijn met alleen maar 56k'ers!
Succes!
Edit: De server van EdamSpeed is altijd wel OK: 212.85.226.67 (Modena @ Lime Rock Park)
[ Voor 8% gewijzigd door Undeclinable op 09-01-2004 22:22 ]