Toon posts:

probleem met videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kheb laatst mijn geforce 3 verruilt voor een gforce 4 ti4200, nu heb ik alleen het probleem dat deze telkens vast loopt in elk spel. ik heb al de nieuwste drivers van nvidia geprobeerd, maar nix werkt:). wat kan ik doen om dit op te lossen?

ik draai winxp professional

Verwijderd

Zet je kast eens open en kijk of het dan nog gebeurt, misschien is de temp van je videokaart te hoog.

Verwijderd

Ik zou ff teruggaan naar waar je hem vandaan hebt, als hij bij ieder spel continu vastloopt en je hebt je drivers etc goed geinstalleerd lijkt mij het meest logische dat je kaartje niet helemaal 100% is.

Verwijderd

Mischien is de voeding niet sterk genoeg. Post eens wat gegevens over je PC, CPU, HD's etc.

Verwijderd

-Goede koeling??
-Zit ie wel goed in het AGP slot? ( ervaring )
-Directx 8?
-Nieuwste Detonators?

dit probleem heb ik ook vaak zat gehad en bij mij was het alleen in geval 2 hardware-related.

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37
ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb ook een GeForce 4 ti 4200 128mb, telkens als ik een game start loopt de pc vast. ik heb hiervoor mijn kaartje overgeclocked, niet met extreme waarden. Ik dacht eerst dat het daar aan lag en heb de kaart terug op de default instellingen gezet. Het probleem blijft aanhouden, ik heb andere drivers geprobeert, wat ook niet helpte.
Als je zou te ver overclocken, dan zou je toch artifacts moeten krijgen? dus ik denk dat het daar niet aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
-Goede koeling??
-Zit ie wel goed in het AGP slot? ( ervaring )
-Directx 8?
-Nieuwste Detonators?

dit probleem heb ik ook vaak zat gehad en bij mij was het alleen in geval 2 hardware-related.

alles heeft een goede airflow (chieftec kast)
alles zit goed in het agp slot
ik heb de nieuwste gewone driver en de nieuwste beta driver van nvidia geprobeerd.
Verder draai ik windows xp, dus aan direct x zou het ook niet moeten liggen.

Mijn systeem bevat verder een athlon xp2000+ 512mb ddr geheugen. asus a7v333 moederbord. en een 3509 watt voeding. Het zou hier niet aan mogen liggen, want met mijn oude gforce 3 werkt wel alles.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Je titel is erg onduidelijk, net als de openingspost. En verder lijkt het er niet echt op dat je al dingen hebt geprobeerd om het zelf op te lossen. Doe dat eerst ajb.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.