reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Nee, maar het is goed dat je het roept!
Ik was van plan een iFeel Optical te kopen, maar als die niet met mijn UT?Strike Force wil spelen dan speel ik ook niet met hem...
Ik was van plan een iFeel Optical te kopen, maar als die niet met mijn UT?Strike Force wil spelen dan speel ik ook niet met hem...
Je kan op de site van Logitech een speciale "Mouse registry file for gamers" downloaden. Nadat ik deze had geinstalleerd werkte mijn Mouseman Optical wel coorect met wheel in diverse games.
Johan
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_pc.cfm
Johan
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_pc.cfm
Hey u guys.
Even een reply van een niet lid onder de login in van m'n trouwe vriend cheeseman.
Ik moet zeggen ik ben erg onder de indruk van de snelle en efficiënte manier waarop jullie hem (/ons) geholpen hebben.
Veel dankjewel enzo uiteraard ook namens Cheeseman zelf.
Even een reply van een niet lid onder de login in van m'n trouwe vriend cheeseman.
Ik moet zeggen ik ben erg onder de indruk van de snelle en efficiënte manier waarop jullie hem (/ons) geholpen hebben.
Veel dankjewel enzo uiteraard ook namens Cheeseman zelf.
Maybe I will...
De intelli explorer is ook
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 15:18 schreef Cheese_man het volgende:
En Mad Cookie, koop gerust. Lekker muisje![/quote]Oke, meteen besteld!
Probleem 2 met dat ding is, dat als ik het leuk en fijn vind, ik er nog 7 moet hebben, ieder systeem een!!
En Mad Cookie, koop gerust. Lekker muisje![/quote]Oke, meteen besteld!
Probleem 2 met dat ding is, dat als ik het leuk en fijn vind, ik er nog 7 moet hebben, ieder systeem een!!
Werkt het bij jou ook onder W2K?Op donderdag 26 oktober 2000 15:18 schreef Cheese_man het volgende:
Tests completed
All systems nominal.
En Mad Cookie, koop gerust. Lekker muisje!
Trouwens, niet vergeten systeem te rebooten na installatie! (registerdingens tenslotte, je kent het wel).
Pagina: 1