Inkoopactie pendrives gesloten :(

Pagina: 1
Acties:

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15
Waarom wordt dit topic (NIEUW!! Pendrive USB 2.0) gewoon gesloten?

Hawks had al een half jaar geleden een topic ([rml][ INKOOPACTIE] Pendrive, schrijf nu in[/rml]) geopend voor een inkoopactie. Dit was allemaal uitstekend verlopen. En omdat Hawks een klein bedrijfje heeft kunnen wij als Tweakers daar ons voordeel mee doen en Pendrives met USB2.0 support kopen. Kijk maar eens op internet, nergens zijn deze drives nog te koop. Ik vind het een superactie van Hawks dat wij de eerste kunnen zijn die in het bezit kunnen komen van zoiets nieuws(dankzij de connecties van Hawks doen wij ons voordeel). De prijzen zijn laag en Hawks maakt geen winst. Ik zou zeggen laat het topic open en misschien heeft Hawks wel geen toestemming gevraagd om een inkoopactie te houden, maar toen hij een half jaar geleden een inkoopactie organiseerde was toestemming helemaal niet nodig. Ik kan best begrijpen dat Hawks niet wist dat er toestemming gevraagd moest worden. Bij deze wil ik dan vragen of we (de Tweakers) het topic open mogen houden.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Om wildgroei van inkoopacties te voorkomen is er een regeltje ingesteld dat de inkoopacties eerst goedgekeurd moeten worden door de mods (forummod), het werd een tijdje geleden een onoverzichtelijke boel en dat was ook geen pretje.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15
Kan ik best begrijpen. Misschien een nieuw forum aanmaken voor inkoopacties?

Kan het alsnog worden goedgekeurd?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Als je nou gewoon wacht totdat Hawks een mailtje naar de betreffende personen heeft gestuurd waarin 'ie de inkoopactie uitlegt en om toestemming vraagt :)