Chrome ORB kewt kl####te!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik kom dus blij thuis met mun nieuwe chrome orb.voor 45,- bij de civshop van de UTwente. en ja het is wel een echte.
ik had hiervoor een coolermaster voor 1 gigH.
koelde wel goed: 45C stress.
Die chrome orb was al alleen verrot om erop te zetten, zaten die condensators in de weg.
maar goed. Dat ding er erop. Ik vond het al vreemd dattie niet zo hard klemde als de coolermaster. en ja hoor ik had gelijk: 51C stress. Het is dus wel zekker datie er niet helemaal correct op zit. want dang is wel een stuk beter dan die coolermaster.

Wie weet hoe ik dat ding er beter op krijg?
Ik heb geen zin om daarvoor ook nog eens van die dure pasta te halen(silver).

Pleaze hellup. want anders heb ik dat ding voor noppes aangeschaft

specs

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-09 14:48

Chakotay

Lick here to continue

Zit er geen koelprut bij dan?

Het schijnt trouwens te helpen als je de thermal pad (dat dingetje onderop de koeler dat contact maakt met de proc) eerst ff inbrand tot 60 graden. ( fan niet aan sluiten, comp NIET TE LANG aanzetten, comp weer uit, en de fan weer aansluiten, of zet em op iets anders dat heet is (nee niet je vriendin).

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Heb je die thermal pad die eronder op zit wel weggehaald? Die geleidt de warmte niet goed.
En je zou kunnen proberen de metaaltjes iets om te buigen.

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 21:30

DaOverclocker

Overclocker for life...

Reactie graag van Executor....

systeem specs

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:13
Er zit op die koelpasta een stripje die je er af moet halen. DAARONDER zit soms echter NOG een (blauw) plakkertje die d'r ook af moet.

Je moet dus eigenlijk zo'n beetje doorstrippen totdat je die roze smurrie tegenkomt.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• Tripp
Hiero reactie:

ik heb hem ingeburnd en is nu netjes 40C
misschien dat ik nog wel een keertje betere koelpasta erop doe

specs

Verwijderd

Ík was dus vergeten dat blauwe plakkertje er af te halen..nu zit er dus in de lettertjes van mijn TB allemaal blauw verbrandt plastic..en mijn cpu wordt nu meer dan 70 graden..wat moet ik hier aan doen?

Verwijderd

Kan het kloppen dat het ook geel spul kan zijn, die pasta? Ik heb nl. ook een chrome orb, en daar zat gele rotzooi op. Heb dart gewoon laten zitten, maar nu begin ik te twijfelen of er dat er misschien af had gemoeten. Kan iemand me dat vertellen?

De koeling valt me nl. nogal tegen, die coolermaster koelde even goed ongeveer.

Verwijderd

Volgens de ThermalTake site moet dat roze zijn, moet dus nog ff dat gele eraf halen. :)

Klopt ook wel, hij ging er ook wel erg zwaar op! :)

• Tripp
Hij doet het nu goed
ik had gewoon witte prut eronder niks geel of roze.
die heb ik ook ingeburnd. CPU blijft nu 38-40C. En het is idd verrot dat die plastic op de cpu gebrand zit. kun je dat niet met terpetine verwijderen of een of ander chemisch rommel(die dus schadelijk voor de tbird moet zijn).

het beste kun je het stukje op de orb er gewoon helemaal afhalen met een stukje plastic(zodat je geen krassen veroorzaakt. en dan gewoon ergens koelprut vandaan halen en die erop smeren.

specs

Pagina: 1