Ik heb:
-Epox 8k3a revisie 1.0
-256 MB DDR noname
-Leadtek gf4 ti 4200 128 mb
-Win XP professional NL
-Duron 800@1000
Als ik game dan vliegt vaak binnen een kwartier al zomaar de game weg en ben ik weer in windows. Soms gaat dat gepaard met een blauw scherm, en dan moet ik wel rebooten.
er zijn verschillende foutmeldingen dan:
-PAGED_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
-NV4DISP
-iets met win32k.sys
Ik heb voedingen vervangen, geheugen getest, en vroeger met m'n geforce 2 mx gaf hij ook al wel eens die nv4_disp error.
Soms, maar wel veel minder (zeg 0,3 keer per uur tegen 4x per uur in games)), geeft hij deze fout ook gewoon onder het typen of internetten.
Ligt dit nou aan mijn mobo, of kan het een combinatie van problewmen geven.
Als ik windows op beste prestaties zet, dus alle thema's uit enzo, blijft hij fouten houden.
-Epox 8k3a revisie 1.0
-256 MB DDR noname
-Leadtek gf4 ti 4200 128 mb
-Win XP professional NL
-Duron 800@1000
Als ik game dan vliegt vaak binnen een kwartier al zomaar de game weg en ben ik weer in windows. Soms gaat dat gepaard met een blauw scherm, en dan moet ik wel rebooten.
er zijn verschillende foutmeldingen dan:
-PAGED_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
-NV4DISP
-iets met win32k.sys
Ik heb voedingen vervangen, geheugen getest, en vroeger met m'n geforce 2 mx gaf hij ook al wel eens die nv4_disp error.
Soms, maar wel veel minder (zeg 0,3 keer per uur tegen 4x per uur in games)), geeft hij deze fout ook gewoon onder het typen of internetten.
Ligt dit nou aan mijn mobo, of kan het een combinatie van problewmen geven.
Als ik windows op beste prestaties zet, dus alle thema's uit enzo, blijft hij fouten houden.