Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heeft iemand die leuk dacht te zijn een aantal foto's van mijn digicam gewist. Ik heb daarna geen foto's meer gemaakt dus er is na de "delete-actie" niets meer veranderd op de stick.

Nu ben ik al een tijdje bezig met het programma GetDataBack (kwam ik in een FAQ tegen..) maar het lukt me niet om de foto's terug te halen.
Als ik GDB laat scannen krijg ik geen enkel bestand te zien om te recoveren, alleen de map DCIM/100MSDCF staan.

Wie kan mij helpen?? :?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Volgens mij purged de cybershot z'n foto's van z'n memorystick op het moment dat je delete. Het is mij iig nog nooit gelukt een foto terug te halen.

Je kunt wellicht proberen die map te recoveren (Is de standaard map voor foto's) maar ik denk dat dat niet gaat werken.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft aan dat de map leeg is als ik ga recoveren,
dit werkt dus helaas inderdaad niet :(

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:00

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> ...GT :?

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik wist niet zeker waar ie nou heen moest ;)

maar... het is het nog steeds niet gelukt, dus als iemand nog kan helpen, graag!!

Verwijderd

Naar mijn weten is het niet mogelijk om eenmaal gewiste foto's terug te krijgen op een card.

Verwijderd

Als je van elke foto die je maakt restant in je memory blijft houden dan raakt ie op een gegeven moment vol lijkt me.
dus die zal je wel voor altijd kwijt zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:27:
Als je van elke foto die je maakt restant in je memory blijft houden dan raakt ie op een gegeven moment vol lijkt me.
dus die zal je wel voor altijd kwijt zijn.
Op zich is dat niet zo heel gek natuurlijk, ik weet niet of dit het geval is maar je pc heeft toch ook een temp etc. Vandaar dat je ook een optie format voor je cards heb. Klinkt best logisch allemaal.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 14:33:
Gisteren heeft iemand die leuk dacht te zijn een aantal foto's van mijn digicam gewist. Ik heb daarna geen foto's meer gemaakt dus er is na de "delete-actie" niets meer veranderd op de stick.

Nu ben ik al een tijdje bezig met het programma GetDataBack (kwam ik in een FAQ tegen..) maar het lukt me niet om de foto's terug te halen.
Als ik GDB laat scannen krijg ik geen enkel bestand te zien om te recoveren, alleen de map DCIM/100MSDCF staan.

Wie kan mij helpen?? :?
Als het inderdad waar is dat Sony de foto's echt helemala verwijderd dan heb je niet veel kans meer.

Je kan het proberen met het programma Digital Image Recovery (DIR) Dat is er sopeciaal voor gemaakt om foto's te recoveren.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:42:
[...]

Op zich is dat niet zo heel gek natuurlijk, ik weet niet of dit het geval is maar je pc heeft toch ook een temp etc. Vandaar dat je ook een optie format voor je cards heb. Klinkt best logisch allemaal.
Klopt, de pc heeft hier wel allerlei opties voor, maar ik denk persoonlijk dat het bij een digicam allemaal wat moeizamer gaat.

[offtopic]ik begrijp trouwens ook niet waarom ze niet iets uitvinden waardoor je Digicam via je pc opgeladen kan worden
ik heb namelijk grootse problemen met stroom voor dat ding altijd.
(vooral als ik het schermpje veel gebruik. )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 14:33:
Leuk als je personen kent die even je foto's verwijderen...
Ik heb ook ooit een programmatje geprobeerd, maar mij is het nooit gelukt om verwijderde foto's terug te halen..
Pagina: 1