Toon posts:

[Java] Speciale directories lezen van FTP server.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een Java programma aan het schrijven dat de hele directory structuur van een FTP server leest en wegschrijft naar een tekst bestand (ala dir/s > dir.txt in Windows).

Het programma werkt al prima op de meeste FTP servers en kan ook in een aantal gevallen overweg met hidden directories (via LIST -aL). Maar in een aantal gevallen kan ik de hidden directory niet lezen, terwijl ik ze met SmartFTP wel zie.

Voorbeeld van zo'n lastig geval:

/
/<3sp>/<3sp>con.<1sp>%d%o%g;<2sp>.aux/
/<5sp>/<4sp>@/Welcome/
/<7sp>/.com/data/
/.test/data/
/pub/new/

Vanuit de root directory zie ik alle subdirectories: /<3sp>/ , /<5sp>/ , /<7sp>/ , /.test/ en /pub/. Maar ik kom niet in de /<3sp>/ , /<5sp>/ en /<7sp>/ directories, terwijl ik wel in /.test/ (is hidden) en /pub/ kom.

Weet iemand hoe ik in de drie directories kom?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zal wel iets met die goterdan en kleinerdan tekens te maken hebben. Moet je die niet escapen omdat het voor het ftp protocol special characters zijn?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Probeer anders een te kijken welk commando smartftp geeft door hem naar een van jou eigen programma's te laten connecten

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Topicstarter
Juup schreef op 28 september 2002 @ 22:56:
Zal wel iets met die goterdan en kleinerdan tekens te maken hebben. Moet je die niet escapen omdat het voor het ftp protocol special characters zijn?
Die groterdan en kleinerdan tekens staan er in het echt niet, maar dit forum parsed de spaties niet goed, vandaar dat ik een reeks spaties weergeef als <xsp>.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Als je je code even tussen [ code ] [ /code ] tags plaatst dan loopt het forum je code niet verkeerd te intepreteren.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
rwb: Probeer anders een te kijken welk commando smartftp geeft door hem naar een van jou eigen programma's te laten connecten
Of spiek gewoon even mee met een TCP tunnel: je ziet dan exact wat er gebeurt in de andere situatie.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Topicstarter
mbravenboer schreef op 29 september 2002 @ 14:19:
[...]

Of spiek gewoon even mee met een TCP tunnel: je ziet dan exact wat er gebeurt in de andere situatie.
Thanks, lijkt me een goed plan.
Pagina: 1