Welke Linux Bekendst?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Mijn vraag is aan alle users die dit lezen te posten welke Linux Distributie zij hebben op wat voor een pc.

Gewoon voor de lol >:)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Eehm... 'Welke distro je het bekendst vindt' :?
Da's een statistiek, geen mening :/

Maar goed, RedHat is over het algemeen het bekendst bij mensen die relatief weinig van Linux weten. En Gentoo is IMHO het best :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit lijkt me een volslagen onzinnig topic.

[edit voor Intoxicated]
de meerwaarde van dit topic is mijns inziens gering B)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

AlterEgo schreef op 28 september 2002 @ 14:31:
Dit lijkt me een volslagen onzinnig topic.
Ik wou het wat vriendelijker brengen :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• comvidnet
Gewoon voor de lol man, er zijn ook mensen die ManDrake het bekendst vinden.

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Lindows. >:) Move to HK ?

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

comvidnet schreef op 28 september 2002 @ 14:32:
Gewoon voor de lol man, er zijn ook mensen die ManDrake het bekendst vinden.
Wat bedoel je nou precies? 'Bekend' als in 'Veel mensen kennen het of hebben er van gehoord' ? Da's niet echt een mening, maar gewoon een verifieerbare statistiek. Overigens, dit wordt sowieso wel een HK-like opsomtopic.

- Pastor Richards @ VCPR

• comvidnet
Ik heb al een andere vraag gemaakt

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

comvidnet schreef op 28 september 2002 @ 14:35:
Ik heb al een andere vraag gemaakt
Zodat het nu lijkt alsof ik hier in de lucht sta te lullen :+

Maar goed, kijk hier maar eens: Welke Linux distro moet ik nemen?

Daar geeft zo'n beetje iedereen z'n mening over de distro die hij/zij gebruikt en waarom die zo goed is. Plus waarom andere distro's minder goed zijn :)

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Het blijft een opsomtopic. Ik schijn iets van Slackware te gebruiken en dat is een van de oudste Linux distro's :)

Verwijderd

Slackware !

Omdat ik daar helemaal zelf baas over ben. Ik installeer software vanuit de source code en heb het gevoel dat ik in controle ben. Met andere distro's heb ik dat minder. Verder heb ik rare ervaringen gehad met compileren op andere distro's. Op Slackware werkt het gewoon hardstikke goed en geen gedonder.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja goed, dit topic heeft hier niet zo veel zin ;)

in Welke Linux distro moet ik nemen? staat genoeg informatie om je conclusies te trekken over hetgene jij vraagt :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.