weinig tot niks..
Verwijderd
Je moet in de <FORM... tag een code schrijven waar dus staat dat hij moet mailen. B.V.: <FORM ACTION="mailto:jouwmailadres@mail.com" method="post"> Je kan ook van b.v. PLANT.nl een code halen voor FORM.
Nee nee, dat is om vanuit de pagina een form te mailen, dat weet ik wel. Maar ik moet juist vanuit een email een form kunnen doen, ik heb al een form action die ik aanroep dat is een ASP script, dat werkt.
weinig tot niks..
En als je hetzelfde in een gewone website zet werkt het wel?
yep.. maar ik heb al iets gemerkt, ik bekijk mijn emails vanuit het preview venster in outlook, dan werkt het dus niet, maar als je het emailtje echt opend in een venster, dan werkt het wel. Het zou dus anders wel niet kunnen denk ik.
weinig tot niks..
Zeker om te voorkomen dat het bovenste mailtje, dat autom wordt geopend in het preview-venster, ongevraagd kan gaan klooien.didio schreef op 28 september 2002 @ 15:37:
yep.. maar ik heb al iets gemerkt, ik bekijk mijn emails vanuit het preview venster in outlook, dan werkt het dus niet, maar als je het emailtje echt opend in een venster, dan werkt het wel. Het zou dus anders wel niet kunnen denk ik.
geen idee, kijk.. javascript werkt niet dat is logisch, maar een simpel form submitje zou toch geen probleem moeten zijn, misschien een bugje?
weinig tot niks..
Pagina: 1