Toon posts:

Foutmelding installatie Mandrake 9.0

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een foutmelding tijdens de mandrake 9.0 installatie:
Cyrus-sasc-15.27-5mok.i586
Volgens mij kon ie die niet installeren. Maar hij gaat nu gewoon verder met installen

Volgens mij weet ik nog wat meer, het heeft iets met imap te maken. Gebruik ik toch niet duz boeit volgens mij niet?

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

waarom ga je niet gewoon op Fout Mandrake 9.0 Installatie verder?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat volgens mij iedereen denkt dat het probleem is opgelost. En dat is ook zo maar nu heb ik dit probleem weer :)

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-05 10:04

Dr C

met C en CK

En je punt is? JE kan toch veel beter dit posten bij de andere Mandrake topic. Je zegt een foutmelding te hebben, maar er geen last van te hebben. Ergo, een beetje overbodige topic volgens mij...

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Topicstarter
Wel eens van2 problemen gehoord? Eerst even lezen :(
1e probleem was hd probleem
2e probleem was foutmelding

En nu ook nog een andere fout (mandrake 8.1) als lilo op moet starten zie ik alleen maar 1én en 0én over het scherm lopen

Ik probeer nu Mandrake naar 9.0 te upgraden :)

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Dat het twee verschillende 'problemen' zijn is niet relevant, omdat beide problemen zich aandragen in mandrake die jij aan het instaleren ben. De topic titel van je andere topic duid niet op wat voor een probleem je hebt en dus kan je daar gewoon verder met de problemen waar je tegen aan loopt. Als iedereen die nl met een nieuw distro bezig gaat voor ieder probleem waar ze tegen aanlopen een nieuw topic openen (terwijl er al een redelijk algemeen getitelde topic loopt) krijg je al gauw een vervuild forum en daar is niemand blij mee.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ook niet, maar tot noch toe ben ik dat ook niet met mandrake op deze pc :(

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Slaiter schreef op 28 september 2002 @ 15:16:
Dat het twee verschillende 'problemen' zijn is niet relevant, omdat beide problemen zich aandragen in mandrake die jij aan het instaleren ben. De topic titel van je andere topic duid niet op wat voor een probleem je hebt en dus kan je daar gewoon verder met de problemen waar je tegen aan loopt. Als iedereen die nl met een nieuw distro bezig gaat voor ieder probleem waar ze tegen aanlopen een nieuw topic openen (terwijl er al een redelijk algemeen getitelde topic loopt) krijg je al gauw een vervuild forum en daar is niemand blij mee.
Slaiter,
Ik ben het niet helemaal met je eens, als het echt 2 verschillende problemen
zijn , rechtvaardigd dit volgens mij WEL 2 verschillende topics. Als een ander dan een
van deze problemen ook tegenkomt , en op zoek gaat naar een oplossing , is die
echt wel blij met een topic over dat probleem , in plaats van dattie een algemeen
topic van enkele bladzijdes moet doorgraven om daartussen de oplossing voor zijn
probleem te vinden.

Ik ben wel volledig met je eens dat de topictitel dan wel het probleem goed moet omschrijven.

(Ik heb geen oplossing voor het probleem , maar wilde dit even kwijt ) :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als reactie op mijn eigen vorige post:

Dat is algemeen bedoeld. In dit specifieke geval heeft Slaiter wel gelijk,
zijn argumentatie is waterdicht. _/-\o_

:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
Tja wat moet ik hier op zeggen, ik stap over op suse of redhat :)

BTW Mandrake 8.2 op muneigen pc roelt :P

Verwijderd

Je zegt dat je een probleem hebt, maar je vindt het ook geen erg probleem, je gebruikt het pakket toch niet.
Dan heb je toch geen probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Niet meer nee. Nu efkes suse aan het downloaden :)
En Debian en Slackware staan in de w8 :D
Ga ik gewoon het rijtje af totdat er een werkt en anders een nieuwe pc :P

• deadinspace
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

</dubbelpost>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.