Toon posts:

(oc) powercolor mobo (soc7) probl.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier dus nog een k6-2 -tje staan waarop ik effe het oc op wil testen (ja ik weet dat dat maar zo een 50mhz zal lukken)

maar het volgende probleem: ik heb geen handleiding van het moederbord (2-d hands) en op het web heb ik ook niets gevonden. (enkel dode links dus)

probleem: ik kan de fsb, multipier, core voltage, zelfs de temperatuur niet zien in het bios

vraag: heeft iemand een handleiding (of link) voor powercolor mob socket 7 met een award modular v4.51pg bios en een via 82c597 rev4 chipset (misschien jumpers ofzo)
of
kan iemand mij zeggen of dat bios afhankelijk is van het moederbord waar het op zit want ik zou het eventueel willen flashen (maar ik heb nog niets gevonden , zeker niet op de site van powercolor zelf)
of
kan iemand mij zeggen hoe ik de soft fsb moet instellen (target clockgenerator)
(ik weet echt niet hoe ik daar achter zou moeten komen)

bij voorbaat dank voor uw gulle glimlach

ps: ik denk dat taisol cek733092 (die ik hier heb liggen) voor max amd T-bird 1.2 GHz wel geschikt is

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:21

Qwerty-273

Meukposter

Waarschijnlijk (zoals in de goede oude tijd) zitten er op je moederbord een aantal jumper setjes. voor voltage en FSB en multiplier. Meestal staat er in de buurt van die jumpertjes ookeen klein prieglig schematje op je mobo gedrukt. Dus even goed zoeken en je zou wat moeten vinden.

Anders zou je ook nog bij www.driverguide.com kunnen kijken of daar je moederbord ergens wordt vermeld.

login: drivers
passwd: all

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt maar die ken ik al, ik ben er echter niet erg tevreden over.... nogal wat foutieve dingen, ik heb onder andere een bios liggen van daar maar ik heb het nog niet gebruikt omdat een vriend van mij beweert dat zelf indien het bios typenummer gelijk is, er nog kleine verschillen zitten in het bios
afhankelijk van het merk mobo dan

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, op dat mobo heb ik al gekeken; maar ik kom er niet uit welke jumpers voor wat dienen....daarom handleiding ....iemand?
bedankt voor je reactie trouwens