Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de siemens c55 gekocht. Leuk toestel, maar problemen met het trilalarm. hebben jullie daar ook last van?
Als ik het trilalarm aanzet, dan doet hij het niet. Heb ik hem uiteindelijk aan nadat ik de batterij los heb gehaald en er weer ingestopt heb, krijg ik hem niet meer uit. :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Geef eens wat meer info. Wat heb je qua instellingen geprobeerd om hem aan/uit te krijgen bijvoorbeeld ?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb sinds gisteren ook de Siemens C55! :)

Ik heb er ook geen last van. Wel dat de telefoon soms vastloopt (is nu 1-2x voor gekomen). Trilfunctie werkt hier gewoon perfect. :)

Volvotips.com

Verwijderd

Dat is een foutje in softwareversie 12... Ff versie 18 downloaden van www.mysiemens.nl en geen trilfunctieproblemen meer!!! :D

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zou hij daar na zowat 2 jaar nog wat aan hebben :? :X

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Jettekuh, ik vind 't leuk dat je zo enthousiast bent en graag behulpzame replies post, maar het is niet echt de bedoeling dat je een topic anderhalf jaar omhoog kicked om zoiets te posten ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.