Toon posts:

Wat is er kapot.....?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb tijdje geleden een computer samengesteld en ik had die samenstelling zo gelaten als me cooler niet te slecht was....dat wil dus zeggen , ik heb een nieuwe coole rgkocht en die geplaatst, na het aanzetten van comp....7 sec staat ie aan, daarna schakeld ie zichzelf uit....(stroombeveiliging van mobo bleek later)...dus ikke kijken....weet niet wat was, heb alles maar dan ook echt ALLES uit de hele comp een keer verwisseld maar dat neteding werkt niet, zelfs geen piepjes of wat dan ook, hij gaat aan maar geeft geen beeld niks, cooler draait, cooler @ viedokaart ook, hij schakelt uit als ik dat zeg (dus bios werkt nog) , dus ik gaf het op en ging naar dichtsbijzijnde pc-boer...hij kijken....zegt: Messchien processor, dus hij verwisselt processor en ja hoor hij gaat (geen beeld helaas) maar geeft 3 piepjes... (videokaart fout dus...)...PC uit en die man zet er een ander videokaart in...zet hem aan en.....PC blijft uit....doet niks meer...helemaal niks...na half uur nog een poging...PC start op maar hoor geen piepjes meer....conclusie van verkoper: Deze processor is hoogst waarschijnlijk ook kapot nu.... ik ben nu ten einden raad, iemand enig idee wat het kan zijn?????

wat info:
AMD Athlon XP 2100+
512 mb ram (256 twinmos, 256 elixer)
ECS Elitegroup K7S5AN
GeForce4 MX 440 DDR+ Tv-Out
Vulcano 7+ (eerst was een Coolermaster geschikt tot 1500+)
een HDD en 2 Cd spelers (onbelangrijk)

Verwijderd

jouw mobo sloopt dus processors.
Dat komt soms wel eens voor :P. Ik zou maar als de wiedeweerga je mobo gaan omruilen.
En check eerst ook je voeding.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 13:11:
jouw mobo sloopt dus processors.
Dat komt soms wel eens voor :P. Ik zou maar als de wiedeweerga je mobo gaan omruilen.
En check eerst ook je voeding.
Heb al aantal dingen gedaan: Heb mobo vervangen (was eerst een K7S6A, nu een K7S5AN) heb voeding ook vervangen.....werkt niet.....Ook is videokaart vervangen, geheugen ruim 6 keer, cooler 2 keer alles....

Verwijderd

Topicstarter
nu werkt ie na vervanging van cooler en CPU....