Toon posts:

Is dit mogelijk?, zo ja hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste GOTers,

Ik wil het volgende voor elkaar boxen. Ik wil een hometheather aanschaffen en hier aan wil ik me TV/DVD (of XboX voor Divx-streaming)/PC
aan de receiver. is dit allemaal wel mogelijk? en over de PC die zal zo'n 7 meter van de receiver zitten, bestaat er wel zo'n lange Digitale kabeltje?

Hou zou jij mij idee uitwerken in praktijk....

Thanx!!!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 15:37

Flexx

This side up

Dat kan, maar op een receiver zit maar een digitale ingang (optisch is ook mogelijk) Ik heb het ook, maar iet alles is digitaal aangesloten op de receiver, alleen de X-box en de PC (X-Box via Optische kabel en pc met de digitale aansluiting.)

Verwijderd

Topicstarter
aha de afstand naar mijn pc staat is geen probleem?, het is toch zo dat digitaal/optische-kabels niet echt lang zijn?
Ik zag bij mediamarkt eentje met meerdere digitale uitgang:)

Ow ja je Xbox digitaal aansluiten heb je toch advanced scart nodig?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 15:37

Flexx

This side up

Voor de X-Box heb je idd de advanced scart nodig, de optische kabel die ik erbij heb gekocht (was ook bij de MM R'dam) was 1 meter, dat was de langste die daar hing. Voor mij was dat geen probleem omdat de X-Box en receiver boven elkaar staan.

De digitale aansluiting op de receiver ziet er bij mij uit als een normale Tulp plug. Deze is coaxiaal en oranje van kleur. Volgens mij heeft die coaxiale kabel geen beperkingen qua lengte.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Coaxiale kabel kan heel lang zijn, ik denk niet dat dat problemen zal geven. Een optische kabel daarentegen wel, die zijn maximaal een meter of 5 dacht ik. Langer heb ik ze iig nog niet gezien..

Verwijderd

heb zelf coax van 20 meter liggen gaat prima...

maar zoeken is een wondermiddel :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, een duidelijkere topictitel en even zoeken zou helpen... 7 meter is voor kabels makkelijk te doen. Bij electronicazaken hebben ze kabels tot 10tallen meters als je wil...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.