Toon posts:

Welke printer is het goedkoopst?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK ben op zoek naar een printer die beneden de 120 euro kost.

Redelijk tot goed zwart print en kleuren maakt me niet uit.
Verder Moet het geen honderde decibels produceren en heb ik ook gezin om uren te wachten tot mijn tekst is uigeprint min 6 pagina per minuut

Maar aangezien ik best wel wat ga uit printen is voor mij het belangrijkst dat ie zo veel mogelijk paginá's (zwart wit )print voor zo min mogelijk geld.

IK heb wel wat test gezien en door gelezen maar er daar wordt niks over de kosten per 1000 pagina's of per 100 pagina's verteldt :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 13:01 . Reden: typ fout ]

Verwijderd

KLIK

Enne, tests?? Tja, Klik

Ik zou overigens 100 euro meer uitgeven voor een redelijke laserprinter als ik jou was.....
Dan kost de afdruk zo'n 3 eurocent per vel en kun je 3000 vellen vooruit met een toner...

Laat ik nou net een laserprinter te koop hebben :P?

/editje/
pricewatch: Minolta-QMS PagePro 1100L

Die bijvoorbeeld, heb er hier 2 staan...
Bij Aces kost hij schijnbaar maar 200 euro, printer print 10 pagina's per minuut (ik haal er 8 ofzo...) en een zéér scherpe kwaliteit (600x600dpi)

Ook foto's drukt hij overigens zéér scherp af, bovendien kwam hij als laserprinter als beste naar voren tegen 9 andere (in 2001)

Nadeel, als de toner leeg is betaal je er ineens zo'n 150 euro voor :/
Maargoed, per vel is hij echt stukken goedkoper dan een inkjet printertje :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik heb zelf een keer een 2e hands laserprinter gekocht, een oude Kyocera FS1500, was omgerekend 65 euro. Print snel (rond de 10 ppm), is alleen wel maar 300x300 DPI, en dat zie je soms wel bij plaatjes. Daar was de prijs dan ook wel naar, en met wat instellingen kan je het wel verbeteren.

En qua toner, tsja, heb ik geluk gehad denk ik, heb ze via internet gekocht voor 5 euro per stuk (bij een particulier). Nou maar hopen dat de drum het lang vol gaat houden. :) Maar ik zou echt niet meer terug willen naar m'n Canon BJC250 die ik hiervoor had, wat een speelgoed-ding was dat zeg..

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Pricewatch?

Dit topic is gesloten.