Toon posts:

Te warme AMD XP 2100+

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jah.... Ik heb een AMD XP 2100+ op mijn Epox 8K3A.....
Maar hij wordt een beetje te warm tussen de 65 en 72 graden...
Volgens mijn is dat iets te warm :P En toch heb ik een Cooler voor een AMD XP 2100+ (Spire Cooler WhisperRock) of de cooler is niet optimaal...Dus een andere cooler of hebben jullie nog ideeën op mijn temp. te laten dalen.. :)

Al vast bedankt Mau.. _/-\o_

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Wat voor koelprut gebruik je?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je ook nog andere koeling in je kast :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25

Smarron

The bend

Zit de koeler wel goed op de CPU?
Hoe zit het verder met de airflow in je kast ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
De standerd cooler prut die erop zat toen ik heb kocht....
Wat het is weet ik niet. :| Ik heb die Chieftec Dragon, Server Tower.... Dusjah volgens mijn zit er wel genoeg ruimte in....
Maar ik heb nog geen extra coolers er in.
Maar ik zat te denken om er 5 cooler in te bouwen, maar ik ben bang dat mijn compu te veel lawaai gaat maken. Als ik die cooler zou kopen.... Zou ik de
5 x Enermax UC-8FAB case fan 80mm...

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:45
Tja, mijn Athlon XP 1700+ @ 1900+ doet dat ook als ik de casefan vlakbij de CPU socket uitzet. Gewoon een casefan in de buurt zetten die de lucht naarbuiten blaast en je bent al 10 graden kwijt.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12
Is het zo'n koeler met zo'n zwart vlakje op de plek waar deze je CPU raakt? Ik vind dat altijd zo irritant, ik gebruik liever mijn eigen koelprut (Arctic Silver x). Ik haal dan ook meestal dat spul eraf, maar meestal gaat dat niet zonder krassen op de onderkant.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

budi schreef op 28 september 2002 @ 11:22:
Is het zo'n koeler met zo'n zwart vlakje op de plek waar deze je CPU raakt? Ik vind dat altijd zo irritant, ik gebruik liever mijn eigen koelprut (Arctic Silver x). Ik haal dan ook meestal dat spul eraf, maar meestal gaat dat niet zonder krassen op de onderkant.
Met een creditkaart doen, ofwel eraf trekken voor je hem de eerste keer gebruikt, dan heb je daar normaal geen problemen mee. En dan nog even met aceton schoonwrijven.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
De koelprut die standaard op de Whisperrock zit is gewone siliconen koelpasta. Niks mis mee dus.
De Whisperrock moet het trekken. Misschien moet je wat aan de airflow in je kast doen door casefans te plaatsen op strategische plekken.

Dato DUO synth voor twee

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Je hebt vast de search niet gebruikt. Als je die gebruikt kom je allemaal tips tegen om je temp in bedwang te houden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.