ik heb gisteren win2k geinstalleerd hier, en ik heb een casema/wanadoo verbinding. elke keer als ik een nieuwe pagina wil laden, dan zegt de Local Area Connection "Network Cable Unplugged" om vervolgens weer binnen 5 seconden te zeggen dat ie weer wel verbonden is.
De eerste 2 keer dat ik win2k had geinstalleerd had ik er geen last van, maar nu dus wel
Dit heb ik alleen bij pagina's die laden in hetzelfde venster. Als ik zeg open in new window dan heeft ie nergens last van. maar als ik bv mn hotmail wil checken dan komt de hele disco 4 keer voorbij ofzo, ook elke keer als er een nieuwe pagina wordt geladen dan kan ik met mn toetsenbord en muis helemaal nix.
bij win98SE had ik helemaal nergens last van, maar bij win2k wel dus
De eerste 2 keer dat ik win2k had geinstalleerd had ik er geen last van, maar nu dus wel
Dit heb ik alleen bij pagina's die laden in hetzelfde venster. Als ik zeg open in new window dan heeft ie nergens last van. maar als ik bv mn hotmail wil checken dan komt de hele disco 4 keer voorbij ofzo, ook elke keer als er een nieuwe pagina wordt geladen dan kan ik met mn toetsenbord en muis helemaal nix.
bij win98SE had ik helemaal nergens last van, maar bij win2k wel dus
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it