Inactive account reggen?

Pagina: 1
Acties:

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11
Ej :)

Ik wilde me net op de Frontpage reggen onder de nick 'nrg', maar deze is al bezet.
Ik heb in de Tweaker Gallery gezocht naar de nick nrg, en deze schijnt dus al te bestaan.

Echter gebeurt er helemaal niks met dit account, en vroeg ik me dus af of het mogelijk is dat deze user gerenamed wordt naar 'NrG|IA' o.i.d., zodat ik gezellig op de Frontpage dezelfde naam als op GoT kan gaan reggen :?

Alvast bedankt voor de replies,

* nrg

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Accounts kunnen een naamsverandering ondergaan, en ik denk dat dit ook wel mogelijk is. Het is even afwachten op iemand die hiervoor de goeie rechten heeft :)

Een bedankje is niet nodig op GoT, kijk maar in de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
:)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

nrg is bij deze |IA en de nick is dus vogelvrij :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11
Wouter Tinus schreef op 28 september 2002 @ 11:18:
nrg is bij deze |IA en de nick is dus vogelvrij :)
Is het dan ook mogelijk dat mijn huidige account (cest_moi-le_roi :r) wordt gerenamed naar de nu vrijgekomen 'nrg', of moet ik heel stiekem een kloontje gaan reggen? :P

[edit]
Robin Vreuls schreef op 28 september 2002 @ 11:15:
Accounts kunnen een naamsverandering ondergaan, en ik denk dat dit ook wel mogelijk is. Het is even afwachten op iemand die hiervoor de goeie rechten heeft :)

Een bedankje is niet nodig op GoT, kijk maar in de FAQ:

[...]

:)
Maar het is wel zo netjes hè ;) In een openingspost zet ik er altijd een bedankje onder :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1