|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Batterijen bijna aan het einde van z'n levensduur ?
Zou best eens kunnen, maar dan blijft het toch raar dat voor het vallen de batterijen (volgens de telefoon) bijna vol waren terwijl ze daarna zo goed als leeg zijn?Westereinder schreef op 28 september 2002 @ 10:49:
Batterijen bijna aan het einde van z'n levensduur ?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
een batterij vindt een val niet echt lekker..
kan daardoor wel zijn.. heb ik ook wel eens als ik mijn afstandsbediening laatvallen krijg ik ook te zien dat ze bijna op zijn na een half uur is het weer ok bij mij
kan daardoor wel zijn.. heb ik ook wel eens als ik mijn afstandsbediening laatvallen krijg ik ook te zien dat ze bijna op zijn na een half uur is het weer ok bij mij
Imperfectionist.
Het kan ook zijn dat de handset bijhoud hoeveel de batterijen zijn opgeladen en ontladen door het gebruik, en als je uit de handset gehaald hebt, "weet" de handset niet meer waar hij gebleven is.
Dat kun je testen door de batterijen er gewoon uit te halen en er weer in te doen, zonder ze te laten vallen
Sony heeft daarvoor de info-lithium, daarbij zit er logica in de accu, die zelf weet tot hoever hij ontladen is, maar die zijn wel erg duur
(broer heeft net een nieuwe batterij moeten kopen voor zijn Digicam)
Dat kun je testen door de batterijen er gewoon uit te halen en er weer in te doen, zonder ze te laten vallen
Sony heeft daarvoor de info-lithium, daarbij zit er logica in de accu, die zelf weet tot hoever hij ontladen is, maar die zijn wel erg duur
(broer heeft net een nieuwe batterij moeten kopen voor zijn Digicam)
Heeft onze telefoon ook, zit een schakelaar in het batterijen vakje om de batterijen te resetten....
Doen ze alsof ze leeg zijn ofzo...
Zal inderdaad wel wat te maken hebben met de telefoon die niet meer weet hoe vol ze zijn duzz...
Doen ze alsof ze leeg zijn ofzo...
Zal inderdaad wel wat te maken hebben met de telefoon die niet meer weet hoe vol ze zijn duzz...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1