Toon posts:

Messiah sluit gewoon af

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Messiah gewoon netjes in de winkel gekocht. Als ik het spel opstart dan sluit het spel af nadat het filmpje is geweest wie het geluid heeft gedaan of als ik op escape druk. Er wordt geen foutmelding gegeven.

Ik heb een Intel Pentium 2 451 Mhz.
256 mb fysiek geheugen.
GeForce 2 Pro (AGP-V7700 Pro).
Ik heb de laatste drivers en DirectX versie 8.1.
Ik heb Windows XP.

Ik hoop dat dit genoeg info is.

Als ik de patch probeer te installeren dan krijg ik een foutmelding dat het bestand (messiahpatch02.exe) geen geldige win32-toepssing is.

Het enige spel dat ook zonder foutmeldingen afsluit is Dungeon Keeper 2. Dit spel sluit na 5 tot 15 minuten af.

Als ik nog iets vergeten ben dan spijt het me zeer. Wijs me erop en ik zal het toevoegen.

Verwijderd

welke windows heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, helemaal vergeten. Ik heb Windows XP.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het aan Windows XP ligt, want ik heb het spel net op een PC met ME erop geinstalleerd en daar doet het spel het wel. Dus ik heb dit topic voor nix geopend. Sorry daarvoor.

Verwijderd

Ga in de eigenschappen van het bestand waar je op klikt om hem te spelen en probeer het dan met de compatible modus in win 98 te spelen.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
was massiah niet een demo spel die bij de voodoo werd geleverd? dwz dat hij speciaal voor de voodoo is en probs kan geven met de geforces?

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik heb messiah ook (gekregen bij mn Geforce 2 TI) en ik draai win2000 pro. maar daar werkt het dus ook niet :(

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Ik ben verder niet zo handig in debuggen van games maar kan je wel vertellen dat het spel wel kan draaien in windows XP. (hier looptie) zonder compatible modes etc. Gewoon installeeren en draaien.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-01 11:36
mesiah is geen win32 toepassing = werkt niet onder de NT kernel. Als je het spellie persé wil spelen, moet je bijvoorbeeld win98 erop zetten :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:58:
Ik ben verder niet zo handig in debuggen van games maar kan je wel vertellen dat het spel wel kan draaien in windows XP. (hier looptie) zonder compatible modes etc. Gewoon installeeren en draaien.
Kwartjuh schreef op 28 september 2002 @ 19:15:
mesiah is geen win32 toepassing = werkt niet onder de NT kernel. Als je het spellie persé wil spelen, moet je bijvoorbeeld win98 erop zetten :)
:?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
messiah is een hele buggy game, op een systeem van die tijd kon ie bijna niet normaal draaien, spijt ervan dat ik die nog eens voor 100 piek gekocht heb zeg.
Pagina: 1