Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is BEN snel met klantenservice/kapotte telefoons?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
--- Sorry, moest snel weg gister;) ----

Ha,

heb hier een half kapot toestel wat het zo nog wel doet, het opladen wil een beetje moeilijk, pas na een beetje manouvreren, en af en toe doet mn licht het niet meer:'), pas na opnieuw aan/uitzetten. het is btw een Sony cmdj-70, Ben Prepaid :9~ (zeer mooi)
Het toestel werkt dus nog wel, maar als de problemen opgelost zouden kunnen worden, zou dat wel handig zijn. ;)
Ik wil mijn telefoon natuurlijk geen maanden kwijt zijn, daarom mijn vraag, is Ben een beetje snel of valt dat erg tegen? :+
Dus hebben er mensen ervaring, ik geloof dat ze hem dan bij huis op komen halen?

_/-\o_ dank u _/-\o_

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik zou met je kapotte toestel niet naar BEN gaan, maar naar Sony zelf. BEN zal denk ik weinig kunnen met je toestel en hem alleen maar doorsturen naar Sony.

Bij mijn BEN Ericsson zat een gaarantiekaart die ik (geloof ik) rechtstreeks naar Ericsson heb gestuurd, dus dat zou ik ook ff nagaan voor jou Sony.

• bl00dy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 16:41
Naar wat ik vernomen heb van vrienden en collega's is Ben zelf niet erg snel met het oplossen van dit soort problemen. Het kan wel even duren. Vraag desnoods om een vervangend toestel, dit heb ik bij Primafoon (KPN) ook wel gedaan en daar doen ze het standaard.

The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates

Verwijderd

Topicstarter
ja oke maar als ik dan naar Sony ga dan moet ik wel zelf de kosten betalen of niet?
het gaat mij er gewoon om, kan ik dit kostenloos in een korte tijd oplossen. Een vervangend toestel lijkt mij eigenlijk niet geleverd bij Prepaid. Overigens heb ik nog garantietijd

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 17:21:
ja oke maar als ik dan naar Sony ga dan moet ik wel zelf de kosten betalen of niet?
Dat moet je meneer Sony ff zelf vragen.
Het is idd waar dat ik veel verstand heb van dingen, maar dit weet ik helaas toevallig niet.

Bel Sony ff, ze zitten in Badhoevedorp.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
[rml][ gsm] Ben® en Garantie[/rml]

Als je een beetje de search had gebruik, was je dit topic tegen gekomen.
Hierin wordt ook gepraat over een sony cmdj-70 dus het past hier precies bij.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Zie [Airwolf] :7

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.