Toon posts:

Win 2000 pro - instal programs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb win 2000 pro op mijn bak staan, maar ik kan geen photoshop installeren. Ook geen paintshoppro.. en zo zijn er nog heel veel programma's die hij niet doet. Hij reageert niet op het .exe bestand. Opent het niet eens...

weet IEMAND wat en OF hier iets aan te doen is?

Hoop het want ik zit vast, alvast bedankt

gr. Martin

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 08:58 . Reden: typfoutje ]

Verwijderd

Wel ingelogd als Administrator?

Verwijderd

Topicstarter
uhm. ik heb dat helemaal niet veranderd. maar inderdaad dat kan het zijn. Heb ik gelijk nog een vraag... waarom staat mijn start-menu-balk na een aantal minuten vast? de rest werkt, maar de startbalk niet meer...

thnx in ieder geval

Verwijderd

weird, hoe bedoel je vast? kijk eens wat voor processen er lopen?

Verwijderd

Nu je het zegt, als je geen executables kunt openen, zou je wel eens een Jaha variant onder de gelederen kunnen hebben.

Testje:

copieer regedit.exe naar regedit.com

Wandel in een Command Prompt naar je system32 directory en tiep:

regedit.exe (Start het op? Als je besmet bent met Jaha waarschijnlijk niet)

en tiep daarna

regedit.com (nu start regedit vast wel op).

Herken je bovenstaande, surf dan naar Symantec of zo voor een Jaha removal tool.

En installeer/update je virusscanner.

Als je bovenstaand virus niet hebt, dan zou ik het zonder extra informatie niet weten.

Verwijderd

Topicstarter
Regedit opent gewoon...

die menubalk staat soms zomaar vast.. alles doet het nog, maar alleenme menubalk niet...

IK HAAT DIT. krijg zo een klant en me computer werkt gewoon niet. Kan geeneens photoshop installeren.

Ik heb het geprobeerd via de Administrator, maar daar lukt het ook niet, en het is een photoshopversie die bij anderen (ook W2Kpro) wel werkt...

Heb net een nieuw moederbord gekocht. Asus P4B533 en deze gaf onder XPpro al problemen met de USB2-poorten. Daarom nam ik w2K pro.. nu werkt me photoshop niet. Begin toch wel heel sterk af te vragen of ik geen w95 moet gaan draaien ofzo...

Weet iemand een oplossing? Misschien wel voor het USB2 geval in XPpro

groet Mx

Verwijderd

Topicstarter
En ook Illustrator werkt gewoon! das toch maf?

Verwijderd

USB 2.0 geeft inderdaad problemen met XPpro install, ff jumpertje van usb2 halen, en het installeerd wel, heeft me ook een dag hoofdpijn bezorgd!
Pagina: 1