Toon posts:

Waar Waterkoeler?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers, voor mijn nieuw aan te schaffen Asus A7V + Duron wil ik misschien een Waterkoelinstallatie. Zijn er kant en klaar koelers of moet je deze zelf bouwen?
Waar zijn ze evetueel te krijgen?

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:06
Je kunt waterkoeling in Nederland o.a. bestellen bij www.ned-cool.nl

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
waterkoeling.nl

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

specs

Verwijderd

Wat doen jullie moeilijk en duur, waterkoeling is onnodig en onhandig, daarnaast ook nog gevaarlijk, helemaal als je het zelf in elkaar flanst, als je goed wilt koelen is er een veel beter manier.

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

en dat is????

specs

Verwijderd

Hoho..lijkt me gaaf om een waterkoeling te hebben..
ik heb er al een op me Honda Camino...
nu nog een op me PIII

Verwijderd

ja willem probeer jij met lucht koeling maar eens de zelfde temperaturen te halen als met waterkoeling dat ga jou niet lukken. mijn duron 600@997,5 begin op kamer temp 24c en wordt niet warmer wat ik ook draai en hoelang maakt niet uit.ik heb een av7 met multip. dipswitsjes mijn mutip op 9,5x105 = 997,5mgh en 1,9v vcore.

Verwijderd

Lisai wat voor mobo etc heb je en hoe heb je je duron ge oct ik heb namelijk ook net een duron 600 gekocht op een Msi k7tpro..

Mischien kan jij mij een beetje helpen met oc'en

Verwijderd

En waarom zou dat in elkaar "geflansd" moeten zijn of is bij jou alles wat je zelf doet "geflansd"?

Verwijderd

hallo illem er werdt gevraagt welke er dan beter is het zou makelijk zijn als je ff antwooed gaf jochie dank je :)

• justdaboo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23
Heb je je zwem diploma???????

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waar haal ik (in nederland) een water jacket dat ik gewoon op een Athlon kan klikken of schroeven?
Pagina: 1