Detail

Pagina: 1
Acties:

• tanzu
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06-2023
Als ik een post maak, en ik vergeet het password, of ik schrijf 1 letter fout, of wat dan ook, dan zegt ie dat ik terug moet naar de vorige pagina, eenmaal daar zie ik dan dat alle tekst van mijn post weg is...

Het is toch een peuleschil om bij een Vorige pagina functie de variable met de tekst mee te sturen? Verder is alles goed aan Tweakers.net site.

just never give up.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij ligt dat aan je browser ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Waarom zou je niet eerst inloggen? :) Dan heb je daar nooit last van en hoef je niet steeds hetzelfde te tikken. :o

Dat je browser de tekst onthoud kun je trouwens in de browser zelf instellen; welke browser gebuik je? :)

Verwijderd

tanzu schreef op 28 september 2002 @ 02:32:
Als ik een post maak, en ik vergeet het password, of ik schrijf 1 letter fout, of wat dan ook, dan zegt ie dat ik terug moet naar de vorige pagina, eenmaal daar zie ik dan dat alle tekst van mijn post weg is...

Het is toch een peuleschil om bij een Vorige pagina functie de variable met de tekst mee te sturen? Verder is alles goed aan Tweakers.net site.

Als je een 'harde verwijziging' terug zou maken dan kun je inderdaad variabelen mee gaan geven. Aangezien dit dan via de URL gebeurt is het aantal karakters beperkt. Nu zijn er wel allemaal trucs om de pagina alsnog te laten POSTEN, maar aangezien de meeste browsers fatsoenlijk kunnen cachen is er gekozen voor een javascript-pagina-terug functie.