Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Het is natuurlijk de vraag hoelang dat zo blijft, maar op zich is het leuk dat er veel 'eigen' revieuws komen
[ Voor 0% gewijzigd door Ibbelz op 29-09-2002 18:49 . Reden: 1300ste POST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ]
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Vraag me ook af wat voor reviews we in de toekomst kunnen verwachten. Ik neem aan dat een game als Doom III wel gereviewd zal worden, zal wel weer "de" game benchmark worden. En verder, wat ik me met name afvraag is dus hoe diep in welke gebieden gereviewd gaat worden. Hardware, lijkt me duidelijk. Software? Een nieuw OS ok.
[ Voor 0% gewijzigd door The - DDD op 29-09-2002 19:10 . Reden: Toevoeging 2de alinea ]
Er staan er nog twee van mij op de planning. Waar ze over gaan hou ik nog ff geheim, maar het zijn iig innovatieve producten
De nieuwe PrescottDries Arnolds schreef op 29 september 2002 @ 20:47:
Dank u
Er staan er nog twee van mij op de planning. Waar ze over gaan hou ik nog ff geheim, maar het zijn iig innovatieve producten
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
pfwoe ben ook wel benieuwt eigenlijk..Robin Vreuls schreef op 29 september 2002 @ 22:39:
[...]
Je krijg het toch niet te weten, lekker puh
Netjes met al dat review materiaal mensen!
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
Ik hoop t niet voor ze, anders krijgen we weer zo'n /. -effect (of is het 't T.net-effect ?