Complimenten voor de CREW ( reviews)

Pagina: 1
Acties:

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik maak dit topic om even mn complimenten te geven aan de TNet frontpage CREW _/-\o_ _/-\o_ . Ik wil gewoon even zeggen dat ik er heel erg blij mee ben dat er nu zo lekker veel gereviewt wordt. Voorheen ( voor de nieuwe lay-out ) waren er wel is tijden dat er weken geen review was nu zie ik zowat ieder 2/3 dagen een nieuwe review...

Moet gewoon gezegt worden klasse werk mannen..

Mijn complimenten _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ja, dat is klasse _/-\o_
Het is natuurlijk de vraag hoelang dat zo blijft, maar op zich is het leuk dat er veel 'eigen' revieuws komen :)

• Ibbelz
Goh ben ik dan de enigste en hedskes dan die de crew even een digitaal schouder klopje wil geven omdat het zo lekker gaat met de reviews :?

[ Voor 0% gewijzigd door Ibbelz op 29-09-2002 18:49 . Reden: 1300ste POST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ]

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Gaat goed zo :)

Human Bobby

Verwijderd

helemaal mee eens die nieuwe reviews zijn echt leuk om te lezen

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 18:33
Nee, je bent niet de enige. Maar ik heb het vermoeden dat dit forum niet zoveel bezocht wordt door de FP users.

Vraag me ook af wat voor reviews we in de toekomst kunnen verwachten. Ik neem aan dat een game als Doom III wel gereviewd zal worden, zal wel weer "de" game benchmark worden. En verder, wat ik me met name afvraag is dus hoe diep in welke gebieden gereviewd gaat worden. Hardware, lijkt me duidelijk. Software? Een nieuw OS ok.

[ Voor 0% gewijzigd door The - DDD op 29-09-2002 19:10 . Reden: Toevoeging 2de alinea ]

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Dank u :)

Er staan er nog twee van mij op de planning. Waar ze over gaan hou ik nog ff geheim, maar het zijn iig innovatieve producten 8-)

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Spannend ;)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Dries Arnolds schreef op 29 september 2002 @ 20:47:
Dank u :)

Er staan er nog twee van mij op de planning. Waar ze over gaan hou ik nog ff geheim, maar het zijn iig innovatieve producten 8-)
De nieuwe Prescott :? :9

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Je krijg het toch niet te weten, lekker puh B)

• Ibbelz
Robin Vreuls schreef op 29 september 2002 @ 22:39:

[...]

Je krijg het toch niet te weten, lekker puh B)
pfwoe ben ook wel benieuwt eigenlijk..

_/-\o_ _/-\o_ 2 the Tnet reviewers _/-\o_ _/-\o_

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

T.net for president!!! ;)

Netjes met al dat review materiaal mensen!

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Ik hoop t niet voor ze, anders krijgen we weer zo'n /. -effect (of is het 't T.net-effect ? :P) zoals bij de Itanium :D

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind dit behoorlijk out-dated ..... laat die vernieuwde t.net maar snel komen .... kijk wel op 't m'n geld waart is

[ Voor 0% gewijzigd door himlims_ op 30-09-2002 19:12 . Reden: vout in url ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1