Toon posts:

PC werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een pc gebouwd alleen hij werkt niet..ik krijg allen de naam van de video kaart te zien en verder gaat ie niet. Het is een aopen hq08 met abit kt7.. tb 900..Heeft iemand een ID wat ik fout kan hebben gedaan??

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
Alles eruit behalve vidkaart, proc, en bankie.
Maakt het bord geen contact met de kast??
Zit alles goed vast (check, check, dubbelcheck)
Hoe zit het met voltages en andere jumperinstellingen?? (kt7, zal wel goed zijn)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
MM echt vaag..volgens mij is echt alles goed..maar het lampje van mijn netwerk kaart begint te knipperen en de boxen te tikken...

• Digicore
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-12-2021

Digicore

Stay true to yourself!

oh oh oh - ik geloof dat je de "this machine will self-destruct in 10 minutes" knop hebt ingedrukt.

rennen wat je kunt, kerel!

"Life is like a video game with no chance to win" - ATR

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Misschien een kapotte bios ofzo???

Hij begint ook niet over de systemspeaker te piepen???? Als dat het geval is zit meestal het ram los ofzo...
Als ie niet piept... probeer eens een ander mobo (of een bios-chip als ie socketed is)

Het kan namelijk zijn dat je je mobo kortsluit als je je pc aanzet... Heb ik één keer gehad... Achter op de plaat waarop mijn mobo vast zit, steken enkele ijzerenpuntjes uit, één van die puntjes maakte contact met enkele banen op het mobo...

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:29

Beaves

Usque ad Finem

Wat je ook kunt proberen is om het mobo uit je kast halen en op een anti-statische ondergrond te leggen, en daarop al je dingen aansluiten, als het dan werkt, weet je zeker dat het aan je kast ligt. Als het dan nog steeds niet werkt, is je AMD helaas kapot.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

/ flauw mode on
Koop een nieuwe ?? :):):):):):)
/ flauw mode off
Pagina: 1