Ik heb een klein probleem, mijn nieuwe computer is helemaal geinstalleerd en draait perfect, maar ik heb alleen een lastige foutmelding tijdens het opstarten welke als volgt luidt :
Tijdens de initialisatie van apparaat : NDIS
Beschermingsfout van Windows. U dient de computer opnieuw op te starten
Ik heb na wat zoekwerk uitgevonden dat deze driver dus voor het netwerk was, en heb uiteindelijk nieuwe drivers voor mijn netwerkkaart gedownload, en geinstalleerd, heb ook geprobeerd nieuwe kopie van W98 te installeren, maar het heeft niet kunnen baten !
Volgens Windows systeem configuratie werkt de netwerkkaart goed, maar mist hij het stuurprogramma ndis.vxd
Dit gebeurt alleen als ik windows met F8 opstart en bij de selectieve opstart, de driver ndis.vxd NIET laadt.
Als ik dus standaard opstart krijg ik dat bericht en start de computer niet verder op
Tevens doet het netwerk het in geen enkele situatie
Specs :
- Pentium 2,4 ghz + Asus mbo (ehmz typenummer weet ik niet)
- Netwerkkaart : Unex 10/100mb ND01X
- Windows 98 SE2
Tijdens de initialisatie van apparaat : NDIS
Beschermingsfout van Windows. U dient de computer opnieuw op te starten
Ik heb na wat zoekwerk uitgevonden dat deze driver dus voor het netwerk was, en heb uiteindelijk nieuwe drivers voor mijn netwerkkaart gedownload, en geinstalleerd, heb ook geprobeerd nieuwe kopie van W98 te installeren, maar het heeft niet kunnen baten !
Volgens Windows systeem configuratie werkt de netwerkkaart goed, maar mist hij het stuurprogramma ndis.vxd
Dit gebeurt alleen als ik windows met F8 opstart en bij de selectieve opstart, de driver ndis.vxd NIET laadt.
Als ik dus standaard opstart krijg ik dat bericht en start de computer niet verder op
Tevens doet het netwerk het in geen enkele situatie
Specs :
- Pentium 2,4 ghz + Asus mbo (ehmz typenummer weet ik niet)
- Netwerkkaart : Unex 10/100mb ND01X
- Windows 98 SE2