Toon posts:

Het grote XP problemen topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond dat er maar eens een dergelijk topic moest komen over de ontzettend slechte servicepack genaamd 1.

Ik heb em nu al 5 keer geinstalleerd op 3 totaal verschillende sytemen. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n ramp mee gemaakt als deze servicepack.

Het zaakje blijft hangen of werkt nog maar voor de helft, ik krijg de ene error na de andere. Sommige software schijnt niet te werken met xp sp1 o.a. norton internet security 2002.
Ik krijg zelfs parse errors.
Veilige modus werkt ook niet meer. Zelfs na een kale install heb ik hetzelfde geouwehoer.
Mijn soundkaart bestaat niet meer in XP (sblive player 5.1).
Ik heb ineens te weinig virtueel geheugen, mijn systeem schijnt zich te herstellen van ernstige fouten. Die nieuw IE 6.08 (ofzo) werkt niet meer, of zorgt ervoor dat ik WEER moet rebooten. Mijn pc sluit niet meer af, ik kan geen software meer deinstalleren, en dus sp1 ook niet.
Soms moet ik de pc 3 keer booten voordat ik uberhaupt een buroblad zie.
en ALS ik dan een keer windows fatsoenlijk geboot krijg dan heb ik weer geen netwerkverbinding.

Ik krijg er gewoon prammen van.

Ik ga niet vragen of hier iemand een oplossing voor heeft, want ik flikker die rotzooi zo snel mogelijk weer van mijn pc. Maar wat zijn jullie bevindingen??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ga niet vragen of hier iemand een oplossing voor heeft, want ik flikker die rotzooi zo snel mogelijk weer van mijn pc. Maar wat zijn jullie bevindingen??
Dan lijkt dit topic mij niet echt nuttig. Er zijn nu al 3 of 4 grote SP1 topics geweest waar men telkens dezelfde vragen ging stellen (getuigt niet van niveau) en daarom zijn deze gesloten.

Dit topic za hetzelfde lot ondergaan, helaas. Als je een topic over jouw specifieke probleem wil maken, fine, maar geen groot topic a.u.b. :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.