XS4all nieuwsservers

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik word een beetje schijt ziek van de XS4all nieuwsservers. De laatste tijd doen ze me steeds meer terugdenken aan Chello..

Op newszilla is veel te vinden, maar nu ligt deze, net als vanmiddag, weer bijna plat (dataverkeer verloopt zeer traag)

De standaard news-server van XS4All is stabiel, maar daar zitten sinds een tijdje geen binaries meer op.

Wat moet je hier nou mee :?
XS4All zegt dat Newszilla nog in de experimentele fase is, een excuus voor de brakke kwaliteit, maar verbannen van hun stabiele servers de binaries.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

laat ik maar niet over de mailservers en de abuse praten... want daar wordt ik dus helemaal scheit ziek van. Newszilla vind ik niet erg dat het soms wat brak draaid... maarja het is en blijft in feite een gratis dienst, ze zijn het niet aan je verplicht.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb alleen deze week en 1x eerder problemen met Newszilla gehad, en ik vind dat Xs4all het heel goed doet voor iets wat je er "gratis" bij krijgt.

Newszilla bestaat relatief gezien helemaal nog niet zolang en ik vind dat het heelgoed gedaan wordt tot nu toe. En dat is inderdaad ook gezegd, het is nog in een test fase.

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:51
Dreader1 en Dreader3 zijn/waren uitgevallen, en er waren wat tests bezig.

In xs4all.announce staat dat geloof ik ergens.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Skinkie schreef op 28 september 2002 @ 01:24:
maarja het is en blijft in feite een gratis dienst, ze zijn het niet aan je verplicht.
nee, het is onderdeel van het standaard abonnement. dus niet geheel vrijblijvend om het brak te laten draaien.

sinds xs4all bij kpn is ingelijfd vind ik de service achteruitgegaan is. hoop dat het verbetert.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 10:57

Crazy D

I think we should take a look.

Lees anders xs4all.announce en xs4all.general ook even ipv alleen de binaries te checken :P Ze zijn druk bezig met onderhoud, server is overleden, wordt weer wat anders toegevoegt...

Exact expert nodig?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:01
Ik wilde dat ook net zeggen ja, ze zijn bezig met een nieuwe server neer te planten......Ook
vind ik het al heel erg aardig van xs4all dat je gratis van hun mailserver gebruik kan maken. Ik zeg altijd "als je iets gratis krijgt of je mag ergens gratis gebruik van maken zeik dan niet, ben je niet tevreden zoek dan ergens anders naar iets beters"

• Crazy D

Crazy D

Newszilla is niet gratis hoor, daar betaal je gewoon voor (iig, mensen die een xs4all abbie hebben betalen er voor :P die account shareders uiteraard niet :P).

Exact expert nodig?

Verwijderd

Ik heb ff newszilla geopend maar hoe kan ik die binary's omzetten in text of bestanden want wat ik nu zie is een stuk of 100 files van 20 kb :?

• Crazy D

Crazy D

Je moet een login hebben, anders zijn de binaries niet beschikbaar. En in een beetje fatsoenlijke newsreader kan je aangeven welke files je wilt downloaden, en die voegt dan zelf alle delen samen tot een binary.

Exact expert nodig?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:54

Wimo.

Shake and Bake!

Newszilla doet het altijd goed hier, ik heb zelf een chello abbo met een los xs4all abbo voor newszilla. Enige ENORME nadeel wat xs4all heeft is dat ze een heel stel grote/goede newsgroepen missen.. zo mis ik mijn xbox binaries enorm :'(

• Wildfire
  • Laatst online: 00:38

Wildfire

Joy to the world!

Sinds ze de snelheid omlaag hebben gegooid naar 150 kilobyte/sec is Newszilla niet meer de moeite waard. De incompleetheid is toegenomen (meer missende segmenten of zelfs gehele bestanden) en met 150 kilobyte/sec downloaden is niet leuk meer.

Gelukkig is @Home goed bezig met hun testnews-server. Downloaden op maximale snelheid met ook nog eens een goede compleetheid van de bestanden! De retentie is wel aan de lage kant, maar ik check toch elke dag dus da's geen probleem...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1