MaRc0 schreef op 29 september 2002 @ 15:28:
[...]
En aan dat soort ventjes heb
ik weer een hekel. Die denken dat het ieder voor zich is omdat het toch maar een public is...
Ik zit soms om hulp te schreeuwen omdat het 1 vs 6 is en dan gaat heel mijn team dood omdat ze niet gelijk te hulp schoten. (Iedereen gaat er 1 voor 1 op hun gemakkie naar toe).
En dan gaan ze zitten blaten dat ik geen backup hoef te verwachten, omdat dit een public is.
Gelukkig speel ik nu op servers waar mensen elkaar tenminste helpen.
Kijk ik speel niet op een public omdat ik met leuke mensen wil spelen ofsow, want imo zijn er gewoon niet vaak leuke mensen op een server. Daarbij speel ik op een public om te schieten niet om mijn teamplay te oefenen
En daarbij is een public ook gewoon FFA. En als je op een public een 1 vs 6 situatie krijgt doe je wat fout. En alleen omdat jij dood gaat betekent dit niet dat het complete team ook gelijk dood gaan.
En daarbij, op van die server waar allemaal van die blijo's zitten die helemaal teamplay gaan doen enzo, word ik meestal gelijk geband omdat ik
- camp
- cheat
- niet reageer op wat die suffe admin me nou weer te vertellen heeft
Dat campen is veruit het ergste, ik werd laatst weer van zo;n tweakers server afgeschupt omdat ik niet op die T op base af ging rennen ipv dat hij het spelletje speelt en die kutbom plant.
Maar goed public zuigt

i rest my case.