[cs] kan niet praten in spel.

Pagina: 1
Acties:

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb net cs weer op mijn comp gezet en ik wide praten kom ik er achter dat dat niet lukt. Ik heb een goede mic en mijn geluidskaart is ook goed. In het csmenu kan ik mijzelf horen maar als ik in spel op praten druk zie ik wel rechtsonder het icoontje maar verder gebeurd er niks |:( . Als ik op tab druk zie ik achter mijn naam ook geen luidspreker 8)7 .

Weet iemand raad?

Ik heb win xp
cs (retail) versie1.0.0.5

Ja doe maar.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Uhm... Het klopt dat je in het menu geen speacker achter je naam ziet staan, en je hoort jezelf niet hoor als je praat :D

Dus weet je zeker dat het niet werkt?

Verwijderd

voice_loopback 1
Hoor je je zelf, dan doet hij het.
Om uit te zetten natuurlijk weer voice_loopback 0

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hoor je jezelf niet praten? Ik hoor mezelf ook nooit over mijn speakers hoor :P
En bij mij staat er trouwens ook nooit een microfoontje achter m'n naam, maar iedereen hoort me wel :)

The devil is in the details.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
MaRc0 schreef op 28 september 2002 @ 10:19:
Hoor je jezelf niet praten? Ik hoor mezelf ook nooit over mijn speakers hoor :P
En bij mij staat er trouwens ook nooit een microfoontje achter m'n naam, maar iedereen hoort me wel :)
zoals soul al zei, met loopback wel

Verwijderd

Is trouwens ook handig voor demo's als je een trick wilt laten zien en dan zelf
commentaar wilt leveren ;p

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
klinkt als iemand die dit ff in zijn config moet zetten:

bind "capslock" "+voicerecord"

• Hahn
  • Nu online
CU2morO schreef op 28 september 2002 @ 11:27:
[...]

zoals soul al zei, met loopback wel
Ik wil mezelf helemaal niet horen :+

• NvE
  • Niet online
Sorry dat ik vandaag niet geantwoord heb (moest naar een tante).
ik ga nu dat loopback proberen

Ja doe maar.

• NvE
  • Niet online
Peertje schreef op 28 september 2002 @ 05:56:
Uhm... Het klopt dat je in het menu geen speacker achter je naam ziet staan, en je hoort jezelf niet hoor als je praat :D

Dus weet je zeker dat het niet werkt?
ik zie daar niks staan dus ik weet het zeker

Ja doe maar.

Verwijderd

NvE schreef op 28 september 2002 @ 22:20:
ik zie daar niks staan dus ik weet het zeker
Ja, en hij zegt net dat dat zo hoort! Hoe oud ben je? :?

• NvE
  • Niet online
sorry niet goed gelezen

Ja doe maar.

• NvE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 07:49:
voice_loopback 1
Hoor je je zelf, dan doet hij het.
Om uit te zetten natuurlijk weer voice_loopback 0
het werkt :9 :) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ja doe maar.

Verwijderd

Dus iedereen negeerde je eerst gewoon? :o :+ :D |:( B) :X :? O+ :*)

• NvE
  • Niet online
of ze konden me niet verstaan (ik denk dat mijn mic niet zo goed werkt in cs) en dan muten

Ja doe maar.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
ik zou je sowieso muten, mensen die gaan praten vind ik alleen maar vervelend, gaan ze tactics zeggen ofzo, die lui zijn zo geschift.

• Booth
  • Laatst online: 06:52

Booth

¯¯¯¯¯¯

Nee dit is fijn man!
Daarstrax ook op Tweakers, met een of andere euh.. oja Rupke :) (vast wel bekend)
Beetje lullen enzo, en zeggen waar de NME's zijn..
(mocht hij dit lezen; ik was Bo0ph/Gohan/Not.worthy :))

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

open je config.cfg [van cs] met kladblok ofzo, en zoek dit regeltje op:

voice_enable "1"

als er 1 staat is et goed staat ie op "0"
maak er dan "1" van...
staat dit er al en doet ie het niet... dan kan ik je verder ook niet helpen :)

STUFU hl2

• Hahn
  • Nu online
Oxin schreef op 29 september 2002 @ 13:45:
open je config.cfg [van cs] met kladblok ofzo, en zoek dit regeltje op:

voice_enable "1"

als er 1 staat is et goed staat ie op "0"
maak er dan "1" van...
staat dit er al en doet ie het niet... dan kan ik je verder ook niet helpen :)
Als je in het spel zit kan je ook gewoon ff voice_enable "1" doen en dan kan je het gelijk testen :)

• buzz
Booth schreef op 29 september 2002 @ 13:22:
Nee dit is fijn man!
Daarstrax ook op Tweakers, met een of andere euh.. oja Rupke :) (vast wel bekend)
Beetje lullen enzo, en zeggen waar de NME's zijn..
(mocht hij dit lezen; ik was Bo0ph/Gohan/Not.worthy :))
ja dat vind ik dus altijd vervelend, je hebt ook van die mensen op publics die om backup gaan vragen enzo, en verwachten dat je helemaal je best gaat doen voor het team. Snap ik echt niet

• Hahn
  • Nu online
BuzzerCrAsH schreef op 29 september 2002 @ 15:25:
[...]

ja dat vind ik dus altijd vervelend, je hebt ook van die mensen op publics die om backup gaan vragen enzo, en verwachten dat je helemaal je best gaat doen voor het team. Snap ik echt niet
En aan dat soort ventjes heb ik weer een hekel. Die denken dat het ieder voor zich is omdat het toch maar een public is...
Ik zit soms om hulp te schreeuwen omdat het 1 vs 6 is en dan gaat heel mijn team dood omdat ze niet gelijk te hulp schoten. (Iedereen gaat er 1 voor 1 op hun gemakkie naar toe).
En dan gaan ze zitten blaten dat ik geen backup hoef te verwachten, omdat dit een public is.
Gelukkig speel ik nu op servers waar mensen elkaar tenminste helpen.

• NvE
  • Niet online
Welke zijn dat?

Ja doe maar.

• buzz
MaRc0 schreef op 29 september 2002 @ 15:28:
[...]

En aan dat soort ventjes heb ik weer een hekel. Die denken dat het ieder voor zich is omdat het toch maar een public is...
Ik zit soms om hulp te schreeuwen omdat het 1 vs 6 is en dan gaat heel mijn team dood omdat ze niet gelijk te hulp schoten. (Iedereen gaat er 1 voor 1 op hun gemakkie naar toe).
En dan gaan ze zitten blaten dat ik geen backup hoef te verwachten, omdat dit een public is.
Gelukkig speel ik nu op servers waar mensen elkaar tenminste helpen.
Kijk ik speel niet op een public omdat ik met leuke mensen wil spelen ofsow, want imo zijn er gewoon niet vaak leuke mensen op een server. Daarbij speel ik op een public om te schieten niet om mijn teamplay te oefenen |:(

En daarbij is een public ook gewoon FFA. En als je op een public een 1 vs 6 situatie krijgt doe je wat fout. En alleen omdat jij dood gaat betekent dit niet dat het complete team ook gelijk dood gaan.

En daarbij, op van die server waar allemaal van die blijo's zitten die helemaal teamplay gaan doen enzo, word ik meestal gelijk geband omdat ik

- camp
- cheat
- niet reageer op wat die suffe admin me nou weer te vertellen heeft

Dat campen is veruit het ergste, ik werd laatst weer van zo;n tweakers server afgeschupt omdat ik niet op die T op base af ging rennen ipv dat hij het spelletje speelt en die kutbom plant.

Maar goed public zuigt :X i rest my case.

• Booth
  • Laatst online: 06:52

Booth

¯¯¯¯¯¯

BuzzerCrAsH schreef op 30 september 2002 @ 17:23:
[...]

~bl@@t gezeik~

En daarbij, op van die server waar allemaal van die blijo's zitten die helemaal teamplay gaan doen enzo, word ik meestal gelijk geband omdat ik

- camp
- cheat
- niet reageer op wat die suffe admin me nou weer te vertellen heeft

Dat campen is veruit het ergste, ik werd laatst weer van zo;n tweakers server afgeschupt omdat ik niet op die T op base af ging rennen ipv dat hij het spelletje speelt en die kutbom plant.

Maar goed public zuigt :X i rest my case.
Wat zeg je nou, dat je campt, cheat en niet reageert op admins?
Vind je het gek dat je gebanned word :?

En welk Tweaker's server?
(geef ook ff IP)
Ga ik daar int vervolg Cssen ofzo

• buzz
nee ik word gebanned wegens cheaten campen en niet reageren op admins. en ja ik vind het gek als ik gebanned word terwijl ik gewoon eerlijk speel, compleet cpl default.

alleen als ik op een public speel, dan gaan alleen maar mensen zich met me bemoeien, zeggen dat ik minder moet AWMen omdat dat "n00b" is ofsow. Of dat ik op de T's af moet rushen als ik CT ben. En als ik dat niet doe camp ik.

En omdat ik misschien op een manier speel die zij als "onmogelijk" zien.

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

BuzzerCrAsH schreef op 30 september 2002 @ 19:41:
nee ik word gebanned wegens cheaten campen en niet reageren op admins. en ja ik vind het gek als ik gebanned word terwijl ik gewoon eerlijk speel, compleet cpl default.

alleen als ik op een public speel, dan gaan alleen maar mensen zich met me bemoeien, zeggen dat ik minder moet AWMen omdat dat "n00b" is ofsow. Of dat ik op de T's af moet rushen als ik CT ben. En als ik dat niet doe camp ik.

En omdat ik misschien op een manier speel die zij als "onmogelijk" zien.
dat slimme spelen is juist leuk >:). lekker van stilletjes van achter neeschieten :).

specs

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Kan me nog herinneren dat vroeger iedereen elkaar respecteerde in CS, maar ja toen werd het commercieel en ging het hard bergafwaarts. Nu zit iedereen maar op elkaar te flamen. Is het niet in servers dat wel op forums :) Waarom denkt iedereen wat ze zelf doen is het beste en zo hoort het gespeeld te worden, de rest is gek. Laat iedereen in z'n waarde. Dit geldt dus ook voor admins.
Op een van die zeldzame dagen dat ik speel, speel ik op britse servers. Om een of andere reden zijn britten wel normaal en volwassener met een gevoel voor humor. Misschien spelen daar gewoon minder 15 jarige scheldende peuters? Wie zal het zeggen.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:00
Hmmz loopt dit topic begint te lijken op het zoveelste "vroeger was alles beter, publics zuigen, cs is voor kleuters, enz enz" cs topic. Speel gewoon op je eigen servers waar je gasten kent en hou je aan de regels, dan heb je ook nergens last van....

Slotje misschien ? :P

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
Fakir schreef op 02 oktober 2002 @ 12:49:
Kan me nog herinneren dat vroeger iedereen elkaar respecteerde in CS, maar ja toen werd het commercieel en ging het hard bergafwaarts. Nu zit iedereen maar op elkaar te flamen. Is het niet in servers dat wel op forums :) Waarom denkt iedereen wat ze zelf doen is het beste en zo hoort het gespeeld te worden, de rest is gek. Laat iedereen in z'n waarde. Dit geldt dus ook voor admins.
Op een van die zeldzame dagen dat ik speel, speel ik op britse servers. Om een of andere reden zijn britten wel normaal en volwassener met een gevoel voor humor. Misschien spelen daar gewoon minder 15 jarige scheldende peuters? Wie zal het zeggen.
Helemaal mee eens.
't Schijnt tegenwoordig erg moeilijk te zijn om "normaal" CS te kunnen spelen. Er wordt te snel van cheaten/lamen beschuldigd, wat het teamplay weer totaal niet ten goede komt.
Maar ja, misschien dat ik het binnenkort weer eens ga proberen, een "gezellig" potje CS...
Pagina: 1