Toon posts:

Logitech mx700 knoppen werken niet onder CS?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag deze muis gekocht. Ben kwa cursorprecisie wel tevreden, maar alle knoppen werken NIET onder CS, behalve de 1ste en 2de muisknop en de scroll(niet de knop hiervan). Bij het configscherm van CS werken de knoppen wel, maar onder het spel zelf werken die knoppen niet. Ik heb in de config van de muis de knoppen al veranderd in keyboard toetsen.

Is dit op te lossen? Heeft iemand anders hetzelfde probleem?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Probeer eens de microsoft muisdrivers.... ik denk dat je probleem dan wel is opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat graag als laatste oplossing gebruiken. Ik kan dan namelijk niet zien hoe de status van de batterijen zijn en ik weet niet zeker of alle knoppen dan wel goed werken...

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ben over gestapt naar M$ omdat deze knoppen ( ook die aan de zijkant ) in te stellen zijn in CS , en bij de Logitech die ik gebruikte daarvoor niet !!

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Ik wil de MX500 kopen en ik wil heeeeeel erg graag weten of ze met de MS drivers het dan wel doen. Als ik maar bijv alleen 4 knoppen kan gebruiken (zoals ik nu heb) heeft het voor mij geen nut die muis te kopen. Ik wil ze allemaal kunnen gebruiken >:)
Pagina: 1