met papier mache kun je alles maken!!
2. multi rocket naar elkaar (prim fire ingedrukt houden)
3. multi rocket bij elkaar (zelfde als 2 maar dan loslaten terwijl je sec fire ingedrukt houdt)
4. gooien als grenaten (sec fire)
duurt alleen uren voordat je een lock hebt
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Of block de rockets met je piston
Om iemand goed te raken met de rocket moet je vlak voor hun voeten mikken...
Of tegen de muur vlak bij je tegenstander...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Rocketjumpen kan ook daarnaast mag ik me de gelukkige uitvinder noemen van de wallcombo
Je moet wel rechtdoor blijven lopen. Anders wordt je zelf gelanceerd
laad je rocket bijvoorbeeld secondary op, en terwijl je vooruit loopt laat je ze recht onder je los (eventueel ook ff springen), dan komen ze veel korter achter je tot ontploffing. is ook handig als mensen achter je aan zitten. Dit kan trouwens met meerdere wapens.
Verder gebruik ik een eeuwen oude truuk die vrijwel altijd werkt: raak schieten
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
mzzls nare_man=FrEe=
Verwijderd
BTW, =FrEe=
Die was toch dood?
Verwijderd
Hm, nog geen reply over rocketlifting? [/quote]Nee, zoals et hoort zegt niemand er wat over, omdat men zich doodschaamt om op die manier te cappen, is namelijk beetje boel enorm LAME.
Zoals Ender al aanduidde
We zullen het echter nooit gebruiken want wij winnen alleen op de bikkel manier: Keiharde frags en caps.
Dat hoort toch bij het level, speel het dan niet of maak het na zonder tube en zorg dat het verspreid wordt onder de clans
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Dat tube cappen in command vind ik niet lame, ik neem aan dat je bedoelt dat je gewoon door die tube naar benenden gaat en dan capt
Dat hoort toch bij het level, speel het dan niet of maak het na zonder tube en zorg dat het verspreid wordt onder de clans[/quote]Dat is dus echt wel verschrikkelijk lame heh? Want het ene team heeft niet zo'n ontsnappingsweg bij command. Dus heeft de 1 een voordeel.
Verdere trucjes met een RL zijn er niet zo veel. Speel eens Rocket Arena (MOD voor UT) daar staat selfdamage uit
hoogachtend
-)CP(-ReXomniuM
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
wissik nie
Maarreh Tubecappen is wel lame, maar dit is dezelfde discussie als dat ge-etter met die translocator.
De mensen die niet kunnen winnen zonder
- Rocketlifting
- Tubecapping
- TranslocatorHoeren (dus meermalen per seconde transloccen)
Die vinden het niet lame, logisch want ze hebben het nodig.
Patch 4.32 is daarom echt een hele goede aangezien daar dat ge-etter met die transloc onmogelijk is gemaakt.
Dat tubecappen en rocketliften is goed tegen te gaan als je een sterke defense hebt, en veel clans gebruiken het zelf gewoon niet omdat ze weten dat et lame is, en anders spreek je et voor de war gewoon af.
Cowskins vind ik pas echt kut, ik snap niet waarom Epic die dingen ontworpen heeft, in instagib zijn ze in ieder geval gewoon moeiljker te raken, dan normale skins
Je kan je translocator dan toch nie gebruiken¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Maar die tube kan je gewoon in dodgen en vervolgens jezelf naar beneden laten vallen
Verwijderd
1. linker muisknop vast houden
2. rechter muisknop 2 tellen later indrukken en vast houden (je hebt nu allebei de knoppen vast)
3. rechts los laten en direct daarna links los laten..(als je een aantal rockets geladen hebt)
moet je bijvoorbeeld in een gang doen...errug leuk....
dit vereist wel enige precisie en snelheid met muis....niet voor beginners....
Verwijderd
(dat staat enige posts omhoog ook al
Verwijderd
naja zijn er toch ook nog andere mensen die dat kunstje kennen
Wat ook grappig was dat je tot patch 2.18 in unreal kon inzoomen met alle wapens
Was erg grappig met de mini bijvoorbeeld
De translocator vind ik wel leuk. Het vereist gewoon een hele andere manier van verdedigen dan ik eerst gewend was. Want met die dingen kunnen ze werkelijk van alle kanten je basis binnen vallen. but what can I say: I will/have adapt...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
(...)
BTW, =FrEe=
Die was toch dood?[/quote]Verdomme ja! je hebt gelijk!
Zo Rex zit je nu bij CP?
wissik nie :P[/quote]hehehe Nou, bij deze dan. Je moet toch wat als kansarme jongere zijnde
ReXomniuM
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
je zit nu toch nergens meer in man! maarja,
weet je wat cool is, als je bij liandri helemaal bovenaan staat en je ziet iemand naar beneden lopen, je laat je rakketjes alvast en dodge naar beneden of in iedergeval die richting van je target op! , als je op je denkt dat je kan schieten moet je het doen, maar in iedergeval kom je dan met een hele hoge snelheid opje tegenstander af, en verras je hem daarmee, dit kan trouwens in meerdere levels uitteraard, zoals in morpheus... kan je met dodge van vlak naar vlak springen met hoge snelheid!
Verwijderd
wapen 1 dus
op de grond richten
en hoppa daar ga je
Als je erg je best doet kon je ook met de translucator om hoog, gewoon door de lucht heen (steeds iets verder omhoog) maar dat vergde echt *** veel tijd..
Unrel kent geen normale rocket-jump zoals in Quake. Ik probeer wat, maar je raakt te zwaar beschadigd. De rocket is ook te traag voor. Alsof Unreal rocket-jump verbant.[/quote]Dan kan jij niet jumpen hoor, in unreal is het mogelijk om rocket jumps te maken met 6 rockets in classic en ik meen 4 rockets in hardcore modus!
Kennen jullie trouwens dat truukje met de piston, je kan dan een recht op je afgevuurde raket weerkaatsen en loopt geen damage op
Verwijderd