Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT rocket "truckjes"

Pagina: 1
Acties:

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Topicstarter
Op hoeveel manieren kun je raketten afschieten in UT?
Ik ken er twee (in een rij /naar een punt toe)

Zijn er nog meer

met papier mache kun je alles maken!!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
1. single (instant) rocket (optie in menu)
2. multi rocket naar elkaar (prim fire ingedrukt houden)
3. multi rocket bij elkaar (zelfde als 2 maar dan loslaten terwijl je sec fire ingedrukt houdt)
4. gooien als grenaten (sec fire)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
je kan ook proberen je 'target te locken' (Dan krijg je zo'n rood crosshairtje) en dan kan je ook 8 rockets op iemand afschieten (altijd raak... altijd dood)
duurt alleen uren voordat je een lock hebt :(

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
correctie: bijna altijd raak, indien het een bot betreft ;)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 00:42
hoe hendig kun je uit die lock loskomen... een keer dodgen van een bergje en hopla. al schiet ie een rocket en hij was gelocked gewoon naar schuin-voren springen. klaar! :)
Of block de rockets met je piston :P maar gaat moeilijk als je in een gevecht zit.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Bij mij lukt locken alleen als ik niet laad, dus met alleen één racket.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Gewoon eerst locken en dan laden...
Moet lukken.
*D

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Rocketjumpen kan ook daarnaast mag ik me de gelukkige uitvinder noemen van de wallcombo :) heb deze uitgevonden in unreal tijdperk in healpod, je begint secondary te laden, in geval dat iemand achter je aanrent, ren je weg en schiet je vlak boven je oog tegen de muur, de rakketen vallen dan leuk in ze gezicht, deze truc is erg leuk morbias trouwens bij de liften :)

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Voor diegenen die het nog niet weten:
Om iemand goed te raken met de rocket moet je vlak voor hun voeten mikken...
Of tegen de muur vlak bij je tegenstander...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 01:23 schreef raptorix het volgende:
Rocketjumpen kan ook daarnaast mag ik me de gelukkige uitvinder noemen van de wallcombo :) heb deze uitgevonden in unreal tijdperk in healpod, je begint secondary te laden, in geval dat iemand achter je aanrent, ren je weg en schiet je vlak boven je oog tegen de muur, de rakketen vallen dan leuk in ze gezicht, deze truc is erg leuk morbias trouwens bij de liften :)[/quote]Je kan ook de granaten RECHT naar beneden schieten. Dan gaan ze als het goed is onder je door en krijgt hij ze op z'n dak :)

edit:
Je moet wel rechtdoor blijven lopen. Anders wordt je zelf gelanceerd :P

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Er zijn zoveel leuke dingen die je kan doen.

laad je rocket bijvoorbeeld secondary op, en terwijl je vooruit loopt laat je ze recht onder je los (eventueel ook ff springen), dan komen ze veel korter achter je tot ontploffing. is ook handig als mensen achter je aan zitten. Dit kan trouwens met meerdere wapens.

Verder gebruik ik een eeuwen oude truuk die vrijwel altijd werkt: raak schieten >:).

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Euh Clay, dat leg ik net uit ;)

Verwijderd

Hm, nog geen reply over rocketlifting? Probeer dit eens: als je clanwar ofsow hebt in CTF-Face, moet je samen met de flagcarrier naar de top van de toren gaan. De FC gaat op het randje staan, teammate achter hem, laad 6 rockets in een cirkel op, en schiet hem recht onder z'n voeten. De flagcarrier vliegt in één keer over de hele map en landt op de eigen toren, en voilà een capture. Dit vereist wel enige oefening, anders klettert de FC natuurlijk dood bij zn eigen basis, maar goed, dan is de vlag ook aan de andere kant van de map.

mzzls nare_man=FrEe=

Verwijderd

No offence nare_man.. maar zo'n truuk plaats ik onder dezefde categorie als tubecapping bij command.. oftwel.. losertricks..

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Agree Ender.
BTW, =FrEe= :?

Die was toch dood?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 13:02 schreef nare man het volgende:
Hm, nog geen reply over rocketlifting? [/quote]Nee, zoals et hoort zegt niemand er wat over, omdat men zich doodschaamt om op die manier te cappen, is namelijk beetje boel enorm LAME.

Zoals Ender al aanduidde :P

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Yup Lame maar wel effectief :P

We zullen het echter nooit gebruiken want wij winnen alleen op de bikkel manier: Keiharde frags en caps. :)

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Dat tube cappen in command vind ik niet lame, ik neem aan dat je bedoelt dat je gewoon door die tube naar benenden gaat en dan capt
Dat hoort toch bij het level, speel het dan niet of maak het na zonder tube en zorg dat het verspreid wordt onder de clans

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Rexomnium
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 11:26 schreef nexus het volgende:
Dat tube cappen in command vind ik niet lame, ik neem aan dat je bedoelt dat je gewoon door die tube naar benenden gaat en dan capt
Dat hoort toch bij het level, speel het dan niet of maak het na zonder tube en zorg dat het verspreid wordt onder de clans[/quote]Dat is dus echt wel verschrikkelijk lame heh? Want het ene team heeft niet zo'n ontsnappingsweg bij command. Dus heeft de 1 een voordeel.

Verdere trucjes met een RL zijn er niet zo veel. Speel eens Rocket Arena (MOD voor UT) daar staat selfdamage uit }) kan je lekker vliegen dmv je rockets. Enne het is altijd zo grappig om te zien hoe een stel newbies jou proberen te raken met een RL. Ze schieten altijd recht naar voren. Het enige wat je dan hoeft te doen, is opzij springen. Dat wordt wel ff anders als ze op de vloer, vlak voor je voeten richten of tegen de muur naast je schieten :(.

hoogachtend
-)CP(-ReXomniuM

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Zo Rex zit je nu bij CP?

wissik nie :P

Maarreh Tubecappen is wel lame, maar dit is dezelfde discussie als dat ge-etter met die translocator.

De mensen die niet kunnen winnen zonder
- Rocketlifting
- Tubecapping
- TranslocatorHoeren (dus meermalen per seconde transloccen)

Die vinden het niet lame, logisch want ze hebben het nodig.

Patch 4.32 is daarom echt een hele goede aangezien daar dat ge-etter met die transloc onmogelijk is gemaakt.

Dat tubecappen en rocketliften is goed tegen te gaan als je een sterke defense hebt, en veel clans gebruiken het zelf gewoon niet omdat ze weten dat et lame is, en anders spreek je et voor de war gewoon af.

• nexus

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik gebruik dat tubecappen bijna nooit, maar blue kan gewoon aanvallen door die tube heen te gaan, staan ze midden in de rode basis, vind ik wel een voordeel dus voor beide teams. Verder kan blue de flagcarrier gewoon afknallen als hij naar die tube wil, zo moeilijk is dat niet.

Cowskins vind ik pas echt kut, ik snap niet waarom Epic die dingen ontworpen heeft, in instagib zijn ze in ieder geval gewoon moeiljker te raken, dan normale skins

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Je kan toch nooit door de tube als de de vlag hebt!
Je kan je translocator dan toch nie gebruiken¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• nexus

nexus

VV Kloetinge (768735)

je kan niet translocaten met vlag, want dan drop je namelijk de vlag

Maar die tube kan je gewoon in dodgen en vervolgens jezelf naar beneden laten vallen

Verwijderd

wat dacht je van de volgende optie?
1. linker muisknop vast houden
2. rechter muisknop 2 tellen later indrukken en vast houden (je hebt nu allebei de knoppen vast)
3. rechts los laten en direct daarna links los laten..(als je een aantal rockets geladen hebt)

moet je bijvoorbeeld in een gang doen...errug leuk....

dit vereist wel enige precisie en snelheid met muis....niet voor beginners....

Verwijderd

Je bedoelt dus dat je alle raketten in een cirkeltje bij elkaar wegschiet?

(dat staat enige posts omhoog ook al ;))

Verwijderd

yep....excuus....had daar denk ik overheen gelezen ;)

naja zijn er toch ook nog andere mensen die dat kunstje kennen :)

• raptorix
LOL dat werkte al in unreal :)

Wat ook grappig was dat je tot patch 2.18 in unreal kon inzoomen met alle wapens :)

Was erg grappig met de mini bijvoorbeeld :)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik ben nog niet zo bekend met alle termen, wat is precies tubecappen ??

De translocator vind ik wel leuk. Het vereist gewoon een hele andere manier van verdedigen dan ik eerst gewend was. Want met die dingen kunnen ze werkelijk van alle kanten je basis binnen vallen. but what can I say: I will/have adapt... :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 14:19 schreef Nibbles het volgende:
(...)
BTW, =FrEe= :?

Die was toch dood?[/quote]Verdomme ja! je hebt gelijk! ;) maar ik was een hele tijd niet op clanbase geweest, ik kon niet inbellen, maar we bestaan inderdaad niet meer nee.

• Rexomnium
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 12:39 schreef Scimitar het volgende:
Zo Rex zit je nu bij CP?

wissik nie :P[/quote]hehehe Nou, bij deze dan. Je moet toch wat als kansarme jongere zijnde :D. Maar WMD is heus nog wel mijn idool hoor. :P

ReXomniuM

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
yo rex,

je zit nu toch nergens meer in man! maarja,

weet je wat cool is, als je bij liandri helemaal bovenaan staat en je ziet iemand naar beneden lopen, je laat je rakketjes alvast en dodge naar beneden of in iedergeval die richting van je target op! , als je op je denkt dat je kan schieten moet je het doen, maar in iedergeval kom je dan met een hele hoge snelheid opje tegenstander af, en verras je hem daarmee, dit kan trouwens in meerdere levels uitteraard, zoals in morpheus... kan je met dodge van vlak naar vlak springen met hoge snelheid! >:)

• raptorix
ja maar als iemand van boven komt aanvliegen kan je alsnog zelf een dodge move maken, en hopen dat ie zichzelf opblaast, daarnaast kan je hem ook goed van onderen como'en.

• MrDummy
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Unrel kent geen normale rocket-jump zoals in Quake. Ik probeer wat, maar je raakt te zwaar beschadigd. De rocket is ook te traag voor. Alsof Unreal rocket-jump verbant.

Verwijderd

Daarvoor hebben ze de Piston erin gedouwd

wapen 1 dus

op de grond richten
en hoppa daar ga je

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Yup, en met je TL kan je ook lekker springen. (fraggen ook trouwens :))

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Impact Hammer + Jumpboots is wel lollig..
Als je erg je best doet kon je ook met de translucator om hoog, gewoon door de lucht heen (steeds iets verder omhoog) maar dat vergde echt *** veel tijd..

• raptorix
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 14:26 schreef MrDummy het volgende:
Unrel kent geen normale rocket-jump zoals in Quake. Ik probeer wat, maar je raakt te zwaar beschadigd. De rocket is ook te traag voor. Alsof Unreal rocket-jump verbant.[/quote]Dan kan jij niet jumpen hoor, in unreal is het mogelijk om rocket jumps te maken met 6 rockets in classic en ik meen 4 rockets in hardcore modus!

• foser
  • Laatst online: 11-11 15:39
In RocketArena heb je geen zelfdamage, dus dan kun je heel leuk rocketjumpen.

Kennen jullie trouwens dat truukje met de piston, je kan dan een recht op je afgevuurde raket weerkaatsen en loopt geen damage op :) (dit gaat tot & met 6 rockets gecentreerd).

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

En je kan secondary Shock balls ook ermee weerkaatsen 8-)

Verwijderd

ja en de raketten en granaten (misschien meer?) ketsen af op de shockpulse van de REDEEMER! :)
Pagina: 1