Toon posts:

Zijn er meer VASTE NET aanbieders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het helemaal zat. KPN doet maar waar ze zin in hebben en wij als klant moeten maar gehoorzamen. Ze gaan nu 3 maanden vooraf in rekening brengen. Ze zijn helemaal gek geworden. :(

Dus wie kan me helpen?

Is er een aanbieder, anders dan KPN, waar ik mijn ISDN onder kan brengen zodat ik niks meer met de KPN te maken heb.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:57
Voor de consument zijn er geen betaalbare altenatieven. Het kost je altijd meer geld.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je zou allereerst natuurlijk een carrier select provider kunnen nemen, ik denk dat dit de beste manier is om kpn te omzeilen. Je betaald dan alleen nog maar de abbo kosten (als je alleen maar met die carrier select belt)

Verder heeft alleen versatel een mogelijkheid voor een isdn aansluiting als ik me niet vergis.
Maar ik heb het idee dat je als je gaat omzetten je meer geld kwijt bent aan aansluitkosten, afsluitkosten etc.

En KPN die brengt ten eerste maar 2 maanden vooraf in rekening.
De vraag: "Zijn ze helemaal gek geworden" kan ik me heelgoed voorstellen, maar bekijk het ook eens van de kant van kpn. Het is nog altijd een bedrijf en hun moeten deze maatregelen nemen, omdat er gewoon veel wanbetalers zijn. Met andere woorden, nee ze zijn niet gek.

Verwijderd

Topicstarter
Nou Airwolf het zit zo, ik ben KPN beu om de abbo kosten. Die gaan ze nu 3 maanden vooruit in rekening brengen. Het gaat me niet om de kosten, maar om het principe dat het zomaar kan.

Tevens is het zo dat er in het dorp waar ik woon helemaal geen alternatieven zijn. ADSL, kabel of elke andere vorm van breedbans is er ook al niet. Kijk, als KPN zei he Kalewim zeur niet over die abbo kosten wij komen met ADSL in jullie gemeente/dorp dan hebben ze mij weer blij. Maar ja, daar valt ook niks aan te verdienen, dus doen ze dat ook niet.

Kortom K.T!

Verwijderd

Iedereen gaat vooruit zijn abbo kosten betalen. In sommige regio's betaalden ze al van te voren, in andere regio's op tijd en in enkele zelfs later.
Dus heb jij altijd een maand later betaald en moet je dit nu inlopen, waardoor je in een keer 3 maanden moet betalen......

Je bent al die tijd een mazzelaar geweest ;)
Pagina: 1