Toon posts:

Applicatie om netwerk in kaart te brengen

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand een simpele Applicatie om een netwerk grafisch in kaart te brengen ?
Ik heb al gegoogled etc maar ben niks bruikbaars tegen gekomen.

Alvast bedankt!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Visio?

(welk aspect van je netwerk wil je precies visiualiseren?)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, bedankt voor je reactie! Nee ik bedoel een programma dat zelf het netwerk in kaart brengt, dus dat je zelf niks hoeft te tekenen. ik wil een overzicht hebben van apparaat, fysieke verbinding en ip addressering...

Verwijderd

Dat soort zaken worden door applicaties gebruikt om je netwerk te monitoren dmv snmp. Die brengen direct ook je netwerk in kaart. HP openvieuw is zo'n pakket maar dat is een beetje duur. Whatsup Gold is ook zo'n programma maar een stuk goedkoper zie: http://www.whatsupgold.co.uk/ <- das een demo mischien kun je zoeken naar een crack :-)In linux zit ook zo'n soort applicatie maar daar weet ik de naam effe niet van mischien iemand anders?

Verwijderd

Topicstarter
thnx, zal daar eens gaan kijken!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik ken nog een heel goed programma... die kan ook een "show cdp entry *" doen op een cisco enz. ik kan alleen niet op de naam komen... (beetje gedronken net ;) ) ik weet het morgen wel weer....

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

cisco works hehehe :-) biertjuuh !

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:21

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.