Om even terug te komen op dattik RAM ging halen dus bij de PC Discount in eindhoven...
Ik heb het zojuist gehaald ennuh Abbadon meng je ff in dit gesprek!
Want et ram was dus 48 euro bij Com4, er staat ook op van LB -- 0237 SD 512 MB PC 133 en op elke chip staat: 64X4L3VTWR ! :?
Abbadon zei dat dat single-sided is maar ik zie dusdanig aan beide kanten chipjes!
Als ik nu mn oude 128 en 256 én nieuwe 512 RAM erin prop, zie je wel de BIOS update van grootte... Maar mn PC loopt vast net als hij bij het Win XP boot scherm is!
Mijn mobo ondersteund wel in alle 3 de sloten 32 / 62 / 128 / 256 / 512 PC 133 SDRam! En hij kan maximaal 1.5 GB Ram aan...
Als ik vervolgens de oude 128 en 256 erin doe (waar ik dit NU mee typ) werkt alles perfect maar daar hebben we dus niks aan
De 128 RAM in slot 1 en de 512 in slot 2 of 3 geeft de volgende melding, zwart scherm:
Windows kan het stuurprogramma in /system32 niet vinden: pnpisa.sys (vernam ik)
Doe de windows XP cd erin en druk op R ommet systeem te herstellen...
En last AND least
: 512 MB alleen geeft ook de nodige vastlopertjes...
De kans bestaat dat het RAM kapot is? Toch? Anders kannik et alsnog ruilen / ... / .F.ck-en! Too bad
Plz help me, alle suggesties zijn van harte welkom
Ik heb het zojuist gehaald ennuh Abbadon meng je ff in dit gesprek!
Want et ram was dus 48 euro bij Com4, er staat ook op van LB -- 0237 SD 512 MB PC 133 en op elke chip staat: 64X4L3VTWR ! :?
Als ik nu mn oude 128 en 256 én nieuwe 512 RAM erin prop, zie je wel de BIOS update van grootte... Maar mn PC loopt vast net als hij bij het Win XP boot scherm is!
Mijn mobo ondersteund wel in alle 3 de sloten 32 / 62 / 128 / 256 / 512 PC 133 SDRam! En hij kan maximaal 1.5 GB Ram aan...
Als ik vervolgens de oude 128 en 256 erin doe (waar ik dit NU mee typ) werkt alles perfect maar daar hebben we dus niks aan
De 128 RAM in slot 1 en de 512 in slot 2 of 3 geeft de volgende melding, zwart scherm:
Windows kan het stuurprogramma in /system32 niet vinden: pnpisa.sys (vernam ik)
Doe de windows XP cd erin en druk op R ommet systeem te herstellen...
En last AND least
De kans bestaat dat het RAM kapot is? Toch? Anders kannik et alsnog ruilen / ... / .F.ck-en! Too bad
Plz help me, alle suggesties zijn van harte welkom