Toon posts:

Hotmail (msn) wekrt ineens niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand iets over hotmail? Ik kan ineens niet mer in me mailbox of msn komen. Sinds vanavond 6 uur. Probeer ik het met een anders email lukt het prima.

Een maatje van me heeft het ook ineens met een email adres dat spontaan neit meer werkt. Als ik inlog bij msn zegtie fout pass. Probeer ik via hotmail zegtie:

De Microsoft® .NET Passport-service was wegens een tijdelijk probleem niet in staat aan uw verzoek te voldoen. Probeer het later opnieuw.

en als ik me geheime vraag probeer ook.

Meer mensen hier last van of weet iemand wanneer het wel weer gaat werken?

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 20:56
werkt allebei uitstekend hier :?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Lukt hier prima. En de messenger ook.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
ja op me ene adres prima. de andere niet. Heel raar toch. Als ie nou gewoon een zegt dat het paswoord fout is. Dan doe je je geheime vraag. maar daar kan ik ook neit komen. :S

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost na 5 uur kan ik er weer op. heel raar. Verijder dit toppic maar ofso.!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:24

AMDFreak

Intel is zo..

Ik kan dur anders nog steeds niet op :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Hier kun je altijd checken of het aan je computer ligt of aan hotmail (msn).
http://messenger.microsoft.com/NL/support/status.asp

Verwijderd

Ik kan wel op Messenger...maar Passport (o.a. inloggen op chatpagina's) werkt niet :?

Het gekke is:
Deze PC zit aangesloten op Cistron Maxx verbinding en doet bovenstaande het niet. Ik heb tijdelijk nog Chello tot het einde van deze maand en op een PC daar op aangesloten werkt alles wel...

Verwijderd

Nou hier werkt het ook niet meer sinds vanmiddag :(
Ik woon in Zuidoostbrabant misschien dat het elders wel werkt?
Planet werkt wel gewoon

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 00:08

Pyrus

Hardknock life

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 23:53:
Opgelost na 5 uur kan ik er weer op. heel raar. Verijder dit toppic maar ofso.!
Zou je *knippert met ogen* *kijkt liev aan* :> ons ook kunnen vertellen hoe je dit gedaan hebt?
* Pyrus (en zo te zien enkele anderen ook) kunnen ook niet meer bij hun e-mail adres *@hotmail.com :/

Het rare is, ik kan wel bij m'n tweede hotmail adres maar niet bij m'n eerste :?

Voor de duidelijkheid: ook ik krijg steeds de melding dat m'n pass fout is en kan niet bij mijn geheime vraag ;(

Hij doetet nu weer wel...

[ Voor 0% gewijzigd door Pyrus op 28-09-2002 11:51 . Reden: doetet weer :) ]

LinkedIn

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 20:42
Waarschijnlijk is het gewoon een storing bij hotmail.. afwachten en alles komt weer goed. Komt wel vaker voor hoor

Verwijderd

Die problemen had ik ook en ook vanmorgen nog. Heel stom en vervelend. En hij komt met een melding dat je wachtwoord niet klopt. Dus dat was ff schrikken, maar nu doet hij het weer. Mijn Postvak IN heb het nog nooit zo snel gedaan als vandaag. Maar vanaf 6 uur gisteravond deed hij het idd niet meer! :9

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ligt gewoon aan op welke server je zit. Elk hotmail adres krijgt een vaste server aangwezen, als die server plat ligt heb je pech, je wordt niet opeens op een andere server gezet. Kijk maar eens met netstat, met MSN maak je altijd verbinding met dezelfde server, als je een vriend laat inloggen zal die server anders zijn.
Pagina: 1