Toon posts:

Hercules 3dprophet 4000xt geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb(inmiddels had) deze in me p[c zitten, maar de pc crashte onder een spel en daarna deed tie het niet meer, nu stopt ik er een 32 nvidea tnt balbla bla in en doet de pc het weer wel

als ik dus opstar met de hercules gaat me beeldscherm op 'non' actief en gebeurt er niks

is ie dood :'( off??..

p.s de cooler op de kaart hapert ook als je de pc opstart en soms moet je em een zetje geven om hem aant lopen te krijge

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het makkelijkste is om die Hercules kaart in een ander systeem te testen. Als het daarin ook niet werkt kan je ervanuit gaan dat de kaart overleden is :)

+ titel edit.

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal k morgen eens proberen, en als die dood is dan is het wel een kutkaart want k heb hem minder als een half jar 5maandan zoiets

• Pollewob
  • Niet online
Doodgaan van hardware kan altijd een keer gebeuren. Zeker als jij zegt dat de fan al brak was kan hij oververhit raken. Dat ligt dus niet aan de kaart, maar aan de fan (en eigenlijk misschien zelfs aan jou, je had tenslotte al gezien dat de fan brak was dus je had hem beter kunnen vervangen). Dus zo direct die kaart afkraken is niet helemaal fair.

Verwijderd

een fan hoort, net als mijn radeon 8500's, lekker rond te roteren op het moment dat je je systeem start. Ik adviseer om je kaart uit je pc te halen om verdere potentiele beschadiging te voorkomen en hem terug te brengen naar de leverancier.

De Kyro is trouwens wel een kutkaart en daar zul je het best met me eens zijn Pollewob ;).

Verwijderd

Topicstarter
:D maar ik heb hem net in een anders systeemn gezet en daar werk tie wel, zet ik hem weer in me eigen, niks, het lijkt trouwes ofdat de kaart iets te lang is want er zit ook een soort klik stukje aan en dat gaat er niet omheen, bij die andere kaart wel niet dat het perse nodg is, vind ik net uit, maar ik denk dat de kaart misschien niet goed in het slot kan..

Verwijderd

Topicstarter
Sluit maar jongens, zie mijn vorige post wat het probleem was
met een beetje buig/trek/duw werk zit tie er weer goed in

• Pollewob
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 02:28:
De Kyro is trouwens wel een kutkaart en daar zul je het best met me eens zijn Pollewob ;).

Er is een verschil tussen een inmiddels redelijk oude en dus trage kaart en een kutkaart :)
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 09:49:
Sluit maar jongens, zie mijn vorige post wat het probleem was
met een beetje buig/trek/duw werk zit tie er weer goed in
OK. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.