Toon posts:

traag in games

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vaag.. als ik IN UT, of in een multiplayer Battlefield game ga, gaat alles traag als de tering!!!

Komt iemand dit bekend voor?? Ik heb AMD XP 1900, 512 mb, GF3 TI met laatste detonator drivers (30.82).

Verwijderd

heb je dat alleen bij die gamez?

Verwijderd

Topicstarter
Ja bij die games... counterstrike gaat goed..

Maar ik zit nu op lan party, CS gaat prima dus, en ik heb BF ook gewoon op internet kunnen spelen.. en als ik BF hier op het lan speel gaat het supertraag terwijl singleplay gewoon gaat, maar bij UT is het zo dat als ik hem opstart dat het al traag gaat!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Probeer eens wat andere spellen. Test alles eens uitgebreid, want als ik dit zo lees denk ik: lag. Maar dat ligt op een LAN niet echt voor de hand.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 22:16:
Vaag.. als ik IN UT, of in een multiplayer Battlefield game ga, gaat alles traag als de tering!!!

Komt iemand dit bekend voor?? Ik heb AMD XP 1900, 512 mb, GF3 TI met laatste detonator drivers (30.82).
Download Direct X 8 eens.

bij mij helpt dat altijd een stuk :)

Verwijderd

een magische oplossing is, wanneer je het gevoel hebt dat het spel minstens twee keer dan wel drie keer zo snel zou moeten lopen, je agp controller te updaten. heb ik ook gedaan en mijn performance went skyhigh. ik heb hier iemand anders dit advies al eens gegeven en die kreeg wat ik ook kreeg; een ultra performance boost. download ze maar op viatech.com of via.com of zoiets; dat weet ik niet precies. een controller uit 2001 zou al extreem moeten helpen dacht ik.

Verwijderd

Programma's die op de 8ergrond draaien :?
Windows versie :?

gimme info

Verwijderd

Welke windows versie, voor xp en 2k zijn er al nieuwere drivers..

Vink eens wat uit in start->uitvoeren->msconfig->ok->opstarten, bij XP kun je alles uitvinken.

Heb je ook de nieuwste direct x?

Ga je bij multiplayer games wel in de servers met de laagste pings?

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:32
Volgens mij had iemand anders die probs ook, (onder XP) had iets met OPENGL te maken dacht ik.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 09:31
had een goeie vriend van mij ook.. net alsof alles in slomotion ging ofzow.. volgens mij moet je gewoon de nieuwe directx downloaden :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
omdat hij toch ff wilde melden dat topicstarter de enige was met dit probleem :X :P

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:32
een bekende van mij had het dus ook, maar die kreeg het in UT toen hij het op OpenGl-basis probeerde te spelen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01

Maxow

Hidden Sound System

heb ik ook gehad, echt heel wazig, heeft te maken met direct3d en openGL, in direct3d heb je daar last van, en openGL helemaal nix. Ik heb werkelijk waar geen id hoe het opgelost is, ik heb daar problemen mee gehad nadat ik nieuwe drivers voor bepaalde hardware installeerde (dat was op winXP NL prof) nu heb ik de engelse PROF versie van XP erop met sp1 en nergens meer last van, ik weet ook niet waar de oorzaak licht, ik d8 eerst bij mijn geluidskaart ofzo, maar toen ik nieuwe drivers voor mun muis installeerde had ik het ook, ech heeel vaag :?

Het lijkt idd dat alles in Slowmo gaat, moet je ff kijken of quake3 enzo wel goed lopen, dat is namelijk openGL en max payne is direct3d, moet je maar ff kieken

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 21:09
- VIA drivers geinstalled. als je dat niet doet, loopt je pc super bagger traag in games.
In windows zelf merk je er weinig van.

openGL is ietsie sneller dan direct3d, maar je beeldkwaliteit gaat er wel op achter uit, bij mij dan iig.
Met de laatste detonator drivers had ik redelijk problemen. ik zit nu met de 29.xx drivers, ook omdat de nieuwe 40.xx trager was en donkerder beeld gaf.
Maar volgens mij ligt het dat je je via drivers niet hebt geinstalled.
Ik had een gigabyte mobo en daar moest ik nog apart de agp drivers voorinstallen.
Anders werkt hij nog bagger
Pagina: 1