Als ik Messiah opstart dan sluit hij af na de intro. Ik heb de patch al geinstalleerd. Kan dit aan WinXP liggen? Kan iemand mij helpen?
Verwijderd
het kan altijd aan winxp liggen, maar wat verdere specs zijn ook handig..
systeem? drivers?
systeem? drivers?
ow ja sorry daar heb ik helemaal geen verstand van.
Ik weet alleen wat voor videokaart ik heb. Nl. Geforce 2 pro ofzow
Ik weet alleen wat voor videokaart ik heb. Nl. Geforce 2 pro ofzow
Verwijderd
ik moet wel weten wat voor processor en andere varianten je hebt, ander schiet het echt niet op...
doen meer spellen dit of verschijnt dit alleen bij messiah?
en oh ja: ook handig om te weten of je wel een mooie nieuwe directX versie hebt
doen meer spellen dit of verschijnt dit alleen bij messiah?
en oh ja: ook handig om te weten of je wel een mooie nieuwe directX versie hebt
Ik weet niet of dit klopt maar volgens het programmatje systeeminfo heb ik een
x86 Family Model 5 Stepping 2 GeunuineIntel ~451 Mhz processor en 256 mb fysiek geheugen.
Ik weet niet wat je met andere varianten bedoeld want ik heb er geen verstand van. Ik heb directX 8.1. Ik geloof dat dat de laatste is, klopt dat?
x86 Family Model 5 Stepping 2 GeunuineIntel ~451 Mhz processor en 256 mb fysiek geheugen.
Ik weet niet wat je met andere varianten bedoeld want ik heb er geen verstand van. Ik heb directX 8.1. Ik geloof dat dat de laatste is, klopt dat?
Verwijderd
direct x is idd de laatste versie... hm....
nogmaals: doen meer spellen dit of is dit de enige? en is dit een copie of heb je het netjes in de winkel gekocht?
edit: topictitel ---------> [Messiah]Vastloper na intro*
nogmaals: doen meer spellen dit of is dit de enige? en is dit een copie of heb je het netjes in de winkel gekocht?
edit: topictitel ---------> [Messiah]Vastloper na intro*
FF een vraagje tussendoor dat best bot overkan komen. Maar wat doe je hier als je vrijwel niks afweet van Mobo's, Processors, videokaarten enz?
Wat is je totale systeem eigenlijk? En wat voor error krijg je voluit?
En Apocrypha waar slaat jou vraag op
En Apocrypha waar slaat jou vraag op
The devil is in the details.
Verwijderd
Hij is zogenaamd 'tweaker' maar hij weet niet wat zijn systeem is
zit wat in, maar neemt niet weg dat we hem kunnen helpen
Oooh ik had deze zin niet gelezen: "Ik weet alleen wat voor videokaart ik heb. Nl. Geforce 2 pro ofzow"Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 10:14:
[...]
Hij is zogenaamd 'tweaker' maar hij weet niet wat zijn systeem is
zit wat in, maar neemt niet weg dat we hem kunnen helpen
Maar ja, niet iedere tweaker weet zoveel als de andere. Misschien komt hij wel voor iets anders hier.
The devil is in the details.
Verwijderd
Aangezien dit topic niet echt nuttig is, voor zowel de topicstarter als de 'lezers' van dit topic gaat hij op slot.
topicstarter: wees duidelijk wat het probleem is, loopt hij meteen vast? geeft hij eerst een error?
verder kan je gerust nog een topic openen maar dit keer zou ik eerst wat meer informatie over o.a je systeem achter de hand houden, + de topictitel mag wel wat duidelijker.
topicstarter: wees duidelijk wat het probleem is, loopt hij meteen vast? geeft hij eerst een error?
verder kan je gerust nog een topic openen maar dit keer zou ik eerst wat meer informatie over o.a je systeem achter de hand houden, + de topictitel mag wel wat duidelijker.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()